וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות האיסור של פלורנטינו פרס: כריסטיאנו רונאלדו שוב נסע למרוקו

סוער בריאל: הנשיא הורה לשחקנים להימנע מחופשות פרטיות במהלך העונה, אך הפורטוגלי שוב נסע לפגוש את חברו הקרוב. אשתו של חאמס רודריגס תוקפת: "התקשורת הכאיבה לו כהוגן"

one

כריסטיאנו רונאלדו ממשיך לצפצף על פלורנטינו פרס. בשבוע שעבר הוציא נשיא ריאל מדריד איסור מפורש לנסיעות פרטיות של שחקנים במהלך העונה, בעיקר על רקע הביקורים התכופים של רונאלדו במרוקו, שם נפגש עם חברו הטוב באדר חארי, עמו על פי השמועות הוא מנהל מערכת יחסים רומנטית. אבל עושה רושם שהפורטוגלי לא ממש התרשם מההוראה של הנשיא.

על פי דיווחים בספרד, רונאלדו המריא שוב למרוקו לחופשה פרטית של יומיים מיד אחרי המשחק מול אספניול (0:6), בו כבש שלושער. הוא ניצל את העובדה שזינדין זידאן העניק לשחקני ריאל מדריד שני ימי חופש אחרי המשחק מול אספניול, מאחר שהמשחק הבא של הבלאנקוס ייערך רק בשביעי בחודש מול גרנאדה. שעות ספורות לאחר המשחק הוא כבר המריא במטוסו הפרטי למרקש, ובספרד תוהים כיצד פלורנטינו פרס יגיב לכך ואם יגזור גזרה שווה לרונאלדו וסרחיו ראמוס, שגם כבר הספיק להפר את ההוראה שלו ונסע לחופשה פרטית בסביליה.

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. רויטרס
מצפצף על פרס. רונאלדו/רויטרס

גם רעשי הרקע סביב חאמס רודריגס מסרבים לגווע. אמש (שני) אשתו, דניאלה אוספינה, הגיבה לראשונה לשמועות לפיהן הכוכב הקולומביאני עלה במשקל והחל לבלות ולפקוד את מועדוני מדריד באופן תדיר. "האיש שאני התחתנתי איתו לא רואה בעצמו סופרסטאר או דמות על טבעית. חאמס עושה טעויות, הוא לא קדוש, אבל יש לו גם אופי נדיר. המשמעת ואורח החיים הספורטיבי שלו זה אחד הדברים שאני הכי מעריצה אצלו", אמרה. "התקשורת רוצה לפגוע בו ומה שהכי כואב לי שהיא שוכחת שגם הוא בן אדם, וגם הוא עלול לקחת בצורה קשה את מה שכותבים עליו. אני יודעת שחאמס לוקח את הקריירה שלו ברצינות יתרה. אבל כשהתקשורת מסמנת מישהו, הם יכאיבו לו עד הסוף. הם הכאיבו לו כהוגן".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully