וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב משווים את טיירון לו לפיל ג'קסון: "הלוואי שאהיה כמוהו"

לא קצת הגזמנו? הפרשנים בארצות הברית מתלהבים ממחליפו של בלאט: "הזן מאסטר החדש", ומזהירים אותו מ"ליפול למלכודת שבלאט נפל אליה לפניו". דיווח: סטיב נאש דחה הצעה לאמן את פיניקס

מאמן קליבלנד קאבלירס טיירון לו. AP
בארה"ב מתלהבים. לו/AP

מספרי הלילה

* קליבלנד קלעה 110 נקודות ומעלה בחמישה משחקים רצופים. זו הפעם הראשונה שזה קורה מאז 1992.

* זו הפעם הראשונה בקריירה של לברון ג'יימס שהקבוצה שלו קולעת 110 נקודות ומעלה בחמישה משחקים רצופים.

* הקאבס קלעו ב-62 אחוז מהשדה במחצית הראשונה. זה האחוז הכי גבוה שלהם במחצית כלשהי העונה.

* סן אנטוניו יודעת להשכיח מהר מאוד גם את מעט ההפסדים שלה העונה. היא ניצחה בכל המשחקים העוקבים שלה אחרי הפסד ב-20.6 נקודות בממוצע.

* סן אנטוניו עלתה למאזן 0:26 במשחקי בית מתחילת העונה. זה הרצף הרביעי הכי ארוך בתולדות ה-NBA.

* ההתקפה של ממפיס הפכה קטלנית לפתע. בתשעת המשחקים האחרונים הגריזליס קלעו מעל 100 נקודות, רצף הארוך בתולדות הפרנצ'ייז.

* ראסל ווסטברוק רשם טריפל דאבל בפעם ה-26 בקריירה וה-18 שלו בשתי העונות האחרונות, הכי הרבה ב-NBA בפרק הזמן הזה. הבא אחריו? דריימונד גרין עם 10.

שחקני קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס, ג'יי אר סמית'. AP
ההתקפה שוטפת. לברון/AP

הזעזוע של קליבלנד ממשיך להוכיח את עצמו. הקאבס רשמו הלילה (בין שני לשלישי) ניצחון חמישי ברציפות וגברו על אינדיאנה בחוץ לראשונה מאז 2010, עם ניצחון 106:111 אחרי הארכה. טיירון לו ממשיך לקבל שבחים מהתקשורת בארצות הברית, שהיום אף הדביקה לו השוואה יומרנית במיוחד: פיל ג'קסון. במהלך הרבע השלישי אינדיאנה סגרה את הפער והתקרבה לשוויון, אך לו סירב במודע לקחת פסק זמן, בניסיון לעשות מניפולציה לשחקניו, בדומה למה שהזן מאסטר ביצע פעמים רבות במהלך הקריירה.

דייב מקמנמין ב-ESPN כתב כי "זו לא העמידה שלו מאחורי הקווים שמזכירה את פיל, אלא החל מהלילה, אלה גם יכולות האימון שקצת דומות", בהתייחס לטיים אאוט שלא נלקח. "כולם הסתכלו עליי, כאילו שהם מתחננים שאקח פסק זמן", שחזר לו בסיום. "עכשיו, אני יודע שאני עדיין לא בעמדה לקחת כאלה החלטות, אבל לא רציתי לקחת טיים אאוט. פשוט לא החזרתי לשחקנים מבט. חשבתי לעצמי 'אתם כריתם לעצמכם בור, אז אתם גם תצאו ממנו'. אני יודע שאני אפילו לא קרוב להיות פיל ג'קסון, אבל זה משהו שלמדתי ממנו. אני יודע שאם נשחק כל העונה כמו ששיחקנו ברבע השלישי, לא נוכל לנצח. רציתי שהחבר'ה יבינו את הדברים בעצמם וייצאו מזה בלי פסק זמן".

גם הפרשנים בקליבלנד ממשיכים להתלהב מהתפקוד של לו מאז מונה למאמן ראשי. כריס פידור -Cleveland.com כתב: "לו כבר דומה במידה מסוימת לפיל ג'קסון, אחד ממאניו לשעבר. כשקליבלנד נרדמה וכולם ציפו שהוא יקום בעצבים מהספסל, הוא נשאר לשבת. את ההוראות הוא העביר בשקט וגרם לשחקנים שלו לחזור למסלול מבלי לעשות דרמה". למרות זאת, פידור הזהיר את לו מ"ליפול למלכודת שבלאט נפל אליה לפניו", והוסיף ש"בלאט לא הצליח לפתח אמון בשחקני הספסל וזה התנקם בו ובקליבלנד במהלך העונה. לו לא רוצה להיות שותף גם לדבר הזה".

עוד באותו נושא

קליבלנד שרדה מותחן באינדיאנה, דנבר עצרה את הרצף של טורונטו

לכתבה המלאה
שחקן לוס אנג'לס לייקרס סטיב נאש משחק כדורגל. GettyImages
בפיניקס מתגעגעים. נאש/GettyImages

* פיניקס קידמה את העוזר ארל ווטסון לעמדת המאמן הראשי, פחות מיממה אחריו פיטורי ג'ף הורנאסק. בכל יהפוך רכז העבר, בן 36, למאמן הצעיר ב-NBA. ב-ESPN דווח כי הנהלת הסאנס הציעה לסטיב נאש את המשרה לפני כן ואף הייתה מוכנה להתחייב למנות אותו בעונה הבאה, אבל האקס המיתולוגי השיב כי "בשלב זה הוא לא מעוניין במשרה של מאמן ראשי, שתגזול ממנו זמן רב ותיאלץ אותו לעזוב את משפחתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully