וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס בהפועל תל אביב: "השחקנים ביישו את הסמל בצורת המשחק שלהם"

2.2.2016 / 8:43

האדומים הפסידו למכבי קרית גת ופספסו הזדמנות לעלות למקום השמיני. גם השחקנים מאוכזבים: "התחלנו להאמין שאנחנו קבוצה טובה". וולטר שארפ לא צפוי להמשיך, קונגר מועמד. בקרית גת מרוצים

one

אכזבה גדולה מאוד בהפועל תל אביב בעקבות ההפסד אמש (שני) 90:79 למכבי קרית גת, שמנע מהקבוצה לעלות למקום השמיני בטבלה. האדומים רדפו אחרי היריבה מהרבע השני, אבל לא הצליחו לבצע קאמבק וראשי המועדון נראו נסערים בסיום.

"אם ככה אנחנו מופיעים למשחק שהוגדר כמשחק עונה בשבילנו, אז למה כל כך הרבה אנשים מתאמצים לעשות שינויים ונותנים את הנשמה לקבוצה?", תהה אחד מהם, "השחקנים ביישו את הקהל, ביישו את הסמל באיך שהם שיחקו. זה משחק שאסור לעבור עליו לסדר היום".

גם בקרב השחקנים התחושות לא היו קלות. "הם רצו יותר מאיתנו, אי אפשר לטעות בכך", אמר אחד משחקני הפועל, "אולי בגלל הרצף החיובי האחרון שלנו התחלנו להאמין שאנחנו קבוצה טובה".

בקבוצה צריכים עד סוף השבוע לקבל החלטה לגבי הפורוורד וולטר שארפ, שחתם עד סיום העונה, אך בחוזהו יש מגוון של אופציות יציאה. לפי אנשי המועדון, שארפ שלא שיחק בחודשים האחרונים נמצא רחוק מאוד מכושר משחק ונראה שקיימת סבירות גבוהה שהוא ישוחרר. בקבוצה מחזיקים במספר אלטרנטיבות, כשאחד המועמדים הוא הפורוורד דמטריוס קונגר שמשחק בטריקלה היוונית. ג'ון וויליאמסון שנעדר מהמשחק בשל פציעה בידו אמור לשוב לסגל נגד בני הרצליה ביום שבת.

שרון אברהמי מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בחזרה למסלול ההפסדים. אברהמי/ברני ארדוב

בצד השני של הפרקט חגגו במכבי קרית גת ניצחון חשוב מאוד, שמנע מהקבוצה לרדת למקום האחרון בטבלה לראשונה בסיבוב השני. הקבוצה של נתי כהן נלחמה מפתיחת המשחק, ובניגוד למשחק נגד הפועל אילת בו שמטה יתרון בן 22 נקודות, היא ידעה לנצח. במועדון יעשו מאמצים לצרף שחקן זר רביעי במקומו של רומרו אוסבי שגמר את העונה.

"אנחנו רוצים להישאר בליגה וכל משחק הוא חשוב. עשינו עבודה גדולה באילת, אבל זה היה רק במשך מחצית אחת, כך שהיום זה היה ניצחון ענק", אמר בסיום אלאנדו טאקר שקלע 22 נקודות, "במחצית הראשונה באילת שיחקנו נהדר, אבל במחצית השנייה נלחצנו והיום שמרנו על קור רוח. הפועל פתחו טוב את המחצית השנייה, אבל שמרנו על קור רוח, וכקבוצה הדפנו אותם כדי להשיג את הניצחון. הפציעה של רומרו אוסבי פגעה בנו מאוד ואנחנו משחקים עם שלושה זרים כך שיש לנו חוסר, אבל הוא אמר לנו לפני שהוא הלך שכל אחד צריך לעשות יותר במקומו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully