וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טדי חזר להיות טדי, דרך משחקים כאלה בית"ר חוזרת להיות גדולה"

2.2.2016 / 7:51

בבית"ר מרוצים למרות שמיטת היתרון מול מכבי תל אביב. וולפורט, שיחתום היום: "הייתה אווירה מדהימה, רציתי לעלות לשחק", לידור כהן עשוי לבקש לעזוב: "הוא לא מוערך מספיק, עם הרכש שהגיע יהיה לו קשה לראות דקות"

one

למרות שהחמיצו אמש (שני) ניצחון על מכבי תל אביב כששמטו יתרון 1:2 וסיימו ב-2:2 ביתי, בבית"ר ירושלים היו מסופקים מהתוצאה, ובעיקר מהאווירה סביב המשחק מול האלופה. "העובדה שהקהל נהנה הרבה יותר חשובה מהתוצאה", אמרו בבית"ר. "הוא ראה מחצית ראשונה של קבוצה איכותית, וטדי חזר להיות טדי. דרך משחקים כאלה בית"ר חוזרת להיות גדולה".

ארסניו וולפורט, החלוץ ההולנדי שנחת אמש בישראל ואמור לעבור היום בדיקות רפואיות לפני חתימתו במועדון, הגיע לטדי וצפה במשחק. וולפורט סיפר לאחר מכן: "הייתה אווירה מדהימה. קיבלו אותי יפה מאוד וכבר רציתי לעלות לשחק ולהיות חלק מהחוויה הזו. מאמין שהגעתי למקום הנכון בכדי להצליח".

מי שגרף המון מחמאות הוא איתי שכטר, שהיה מעורב בשני השערים ונראה בדרך הנכונה לחזור לעצמו. שכטר עצמו עדיין נראה לא רגוע, אחרי שלא הצליח לכבוש את השער שיסיים את הבצורת שלו מתחילת העונה. אגב, בבית"ר צחקו עם גילי ורמוט בסיום ואמרו לו: "גילי, לא לשכוח להיות מחר ב-14:00בבית וגן".

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"העובדה שהקהל נהנה הרבה יותר חשובה מהתוצאה". אוהדי בית"ר/ברני ארדוב

עומר אצילי הגיע אתמול ל-7 שערים ו-7 בישולים העונה, ובבית"ר החמיאו לו: "הוא תמיד יודע לבוא למשחקים גדולים. הוא לוקח את הביקורת על כך שהוא לא מספיק יציב, ומשתפר כל הזמן. אם הוא מאוכזב שהוא לא סיים עם צמד זה אומר הכל. התוספת של שכטר נתנה לו עוד פוש וביחד יש כאן חלק קדמי מאוד רעב עם תחרות גדולה". גם אלעד גבאי ודן איינבינדר זכו למחמאות מהצוות המקצועי.

עם זאת, צירופו של וולפורט ייצור פקק בהתקפה, ונראה שלקראת סיום חלון ההעברות מחר לפחות שחקן אחד או שניים מהסגל הרחב ייאלצו למצוא קבוצה אחרת, למרות שייתכן שבהמשך הצוות המקצועי יעבור לשיטה בה ישחקו שניים בקישור האחורי ושחקן נוסף יצורף להתקפה.

לידור כהן נראה מתוסכל בסיום אחרי שנכנס רק בדקה ה-86, ולא מן הנמנע כי יבקש להשתחרר לפני סיום חלון ההעברות. בסביבתו של השחקן, שכבש העונה שבעה שערים בכל המסגרות, אמרו: "עם הרכש שבית"ר עשו יהיה לו קשה מאוד לראות דקות, לידור לא מספיק מוערך כאן, נקווה שהמהלכים האחרונים לא יקברו אותו על הספסל".

עוד באותו נושא

ליגת העל: 2:2 נהדר בין בית"ר ירושלים לבין מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
לידור כהן שחקן בית"ר ירושלים (ימין). ברני ארדוב
"נקווה שהמהלכים האחרונים לא יקברו אותו על הספסל". לידור כהן/ברני ארדוב

מעל 20 אלף אוהדים היו אתמול בטדי, מה שאמור להניב הכנסה של כ-1.1 מיליון שקל עבור המועדון. בנוגע לדוחק בכניסות הסבירו במשטרת ירושלים כי כמות גדולה של אוהדי מכבי תל אביב הגיעה בסמוך לפתיחת המשחק וכי הם לא היו מוכנים על בידוק ביטחוני קפדני לכל אחד ואחד, מה שעיכב את כניסת האוהדים.

בית"ר תעמוד לדין בשל עיכוב של שמונה דקות בפתיחת המשחק עקב זריקת גלילי נייר לכר הדשא. מעבר לכך, אחד האוהדים עוכב לחקירה עקב ניסיון התפרצות למגרש. מעבר לכך לא נרשמו יותר מדי אירועים חריגים ונציגי המשטרה וכח האבטחה נשמעו מרוצים בסיום המשחק.

דוד קלטינס שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"גם בשכונה יצא לי להבקיע גודלים כאלה". דוד קלטינס/ברני ארדוב

דוד קלטינס, שכבש שער נהדר שהעלה את בית"ר ל-1:2 אך לא הספיק לניצחון, אמר בסיום: "גם בשכונה יצא לי להבקיע גולים כאלה. בשכונה אני אוהב לשחק למעלה... יותר מדי אמרו לי לעלות היום ושיש להם תחושה לגביי, כולל הרב של הקבוצה עמי פייקובסקי". על התוצאה אמר קלטינס: "רצינו לנצח, אבל זאת המציאות. ערן זהבי לקח להמון קבוצות נקודות אבל בסדר, נסתפק גם בנקודה".

על העובדה שאוהדי הקבוצה שרים לו "דוד מלך ישראל", שיר שהיה שייך לדוד אמסלם, אמר קלטינס: "זה מדהים. גם הוא היה מספר 3 וזה כיף גדול שהקהל מעריך מאוד ודוחף אותי. זה מצב שאתה חולם להגיע אליו, שבונים עליך ומחזיקים ממך. השבוע לא תורגלתי בהרכב וזה כיף שנותנים לך בסופו של דבר את הקרדיט ואתה רוצה להחזיר".

ביום רביעי יישמע ערעור הקבוצה בנוגע לעונש הרדיוס בעקבות אירועי המשחק נגד בני סכנין. אם העונש לא ישונה, בית"ר אמורה לאחר את מכבי חיפה במושבה או בנתניה. המשחק נגד הפועל רעננה במחזור הבא הפך למאוד משמעותי בקרב על המקום השלישי ובמועדון מתייחסים אליו כאל משחק גדול לכך דבר ועניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully