וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד קלטינס: "ערן זהבי תופעה, הוא לקח לי שער ניצחון חלומי"

1.2.2016 / 23:06

קשר בית"ר ירושלים התרגש משער הבכורה בליגה, אך הודה: "יוצאים ברגשות מעורבים, הגיע לנו לנצח". דראפיץ': "רוצים עוד זר, הלכנו לאחור אחרי השער שספגנו"

ברני ארדוב

בווידאו: תגובות ל-2:2 הנהדר בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב

דוד קלטינס שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
זהבי הרס לו. קלטינס/ברני ארדוב

אחרי ההפסד להפועל באר שבע, בית"ר ירושלים קיוותה להתאושש הערב (שני) מול מכבי תל אביב. במחצית הראשונה זה נראה טוב, כשהצהובים שחורים שלטו ללא עוררין ואף עלו ליתרון 1:2, אך בסופו של דבר חילקו ביניהן את הנקודות, אחרי שערן זהבי כבש צמד וקבע 2:2 בטדי.

"ערן זהבי הוא תופעה, לצערי הוא לקח לי שער בכורה/ניצחון חלומי", אמר דוד קלטינס. "פגשנו את אחת משתי הקבוצות הכי טובות בליגה. אנחנו יוצאים ברגשות מעורבים, כי הגיע לנו לנצח".

"דיברנו על ערן זהבי, הוא נתן לנו ארבעה שערים בשני משחקים", ציין סלובודאן דראפיץ'. "אין מה לעשות, אי אפשר לקחת את זה ממנו. הייתה מחצית ראשונה טובה שלנו, פתחנו את השנייה עם שער והלכנו אחורה. לא היינו צריכים לעשות את זה. אני חושב שאנחנו נהיה בפלייאוף העליון וזה תלוי בנו אם נסיים במקום השלישי. הגענו לאן שהגענו עם הסגל הזה שהוא סגל רחב ומצוין. אם נוכל להוסיף עוד זר טוב, אז הרווחנו. כל הקבוצות מתחזקות וגם אנחנו רוצים להגיע ולהיות יותר טובים בפלייאוף. העונה עוד ארוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully