וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "הבעיה מתחילה כשיש על הספסל שחקנים שלא נספרים"

2.2.2016 / 7:06

שחקני מכבי תל אביב עדיין לא מסתגלים לשיטות של פטר בוס: "שחקני ההרכב לא באים בטירוף, זה לא עובד". המאמן סירב להפיל את התיק על הבלמים, אופטימיות לגבי צירופו של טואטחה

one

במכבי תל אביב מודים ששיטת הלחץ של פטר בוס עדיין לא עובדת. גם המאמן הודה אמש (שני) אחרי ה-2:2 עם בית"ר ירושלים שדווקא הקבוצה המארחת עשתה את הדברים טוב יותר בשעה הראשונה. "לא לחצנו, לא היינו אגרסיביים ולא באנו למשחק במנטלית הנכונה", אמר מאמן מכבי תל אביב. "ב-60 הדקות הראשונות בית"ר עשתה את הדברים טוב יותר. רק בשלושים הדקות האחרונות קיבלתי את מכבי שאני רוצה לראות".

שחקן בקבוצה אמר אמש באותו עניין: "אנחנו עוד לא יודעים לתרגם את הדרישות של המאמן ל-90 דקות של משחק. לא מדובר במשהו מסובך או קשה להבנה. בסך הכל הוא מבקש ללחוץ גבוה, לצמצם שטחים ולנצל טעויות כדי לכבוש שער מהיר. עד עכשיו זה לא עובד כמו שצריך בחלק מהמשחקים. אנחנו משאירים יותר מדי חורים מאחור וקשה לנו מול קבוצות מהירות שמצליחות להביך את הקו האחורי שנותר חשוף".

פטר בוס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
השחקנים מתקשים לאמץ את השיטות שלו. בוס/ברני ארדוב

למרות פער שלוש הנקודות שנפתח מבאר שבע, בוס לא נשמע לחוץ. "האליפות עוד לא הוכרעה ולנו יש הפרש שערים טוב יותר מאשר לבאר שבע. אולי בסופו של דבר הנקודה הזו שהשגנו כאן תהיה מכרעת", אמר. המאמן סירב להפיל את התיקו על הבלמים: "אנחנו קבוצה והבעיות שלנו הן כקבוצה. אני לא יכול לבוא בטענות לאיתן טיבי אם הקשרים לא עושים תנועה נכונה ולא רצים למקומות הפנויים כדי לקבל ממנו את הכדור".

בוס לא העלה את עדן בן בסט או גילי ורמוט מהספסל. בעוד שוורמוט עשוי לעזוב למכבי חיפה, בן בסט כנראה יישאר במכבי תל אביב והוא נמצא בבעיה. בכלל, נראה כי יש למכבי כרגע בעיה בספסל שלא מייצר איום על שחקני ההרכב שהפכו קבועים. "אצל בוס יש פחות רוטציה. הוא כבר בחר לו את האחד עשר הדי קבועים ויהיה קשה להזיז אותו", אמר אחד השחקנים אמש. "הבעיה נוצרת כשאין על הספסל שחקנים שהמאמן סופר אותם באמת ואז אלה שמקבלים את חולצת ההרכב יכולים להרגיש נוח ולא לבוא בטירוף למשחק".

מי שלא צריך תחרות על ההרכב כדי להיות הכי תחרותי שיש הוא ערן זהבי, שסיים אמש עם צמד ומתקרב בצעדי ענק לשבירת שיא הכיבושים לעונה אחת. "קבוצה שרוצה לזכות באליפות צריכה להיות חזקה ולרדת להפסקה ביתרון אותו השגנו", אמר זהבי. "היינו צריכים להוריד את ההתלהבות של בית"ר ירושלים".

עוד באותו נושא

ליגת העל: 2:2 נהדר בין בית"ר ירושלים לבין מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"מביך להתעסק בזה". זהבי/ברני ארדוב

על התלות של מכבי בו, אמר זהבי: "השחקנים של מכבי עוזרים לי בכיבושי השערים. אני לא עובר ארבעה שחקנים ומבקיע שערים לבד. נוסא הוא זה שבישל לי את השער הראשון. הוא הביא אותי לאחד על אחד מול השוער. זה נהיה כבר מביך להתעסק בשאלה עלי ועל החברים שלי. אני מקבל את כל התמיכה מהחברים ואני לא צריך מנוחה. אני אנוח בגיל 36 כשאחליט לפרוש".

המגעים מול מכבי חיפה לצירופו של טאלב טואטחה יימשכו היום. במקביל ימשיכו השיחות על המעבר של גילי ורמוט צפונה. "יש עוד מספיק זמן להשלים את העסקאות הללו", אמרו במכבי תל אביב. "עם רצון טוב של כל הצדדים אפשר לגמור הכול עד סגירת החלון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully