וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתי כהן: "למדנו מהשבוע שעבר". אברהמי: "זה לא הסגנון שלנו"

1.2.2016 / 23:09

מכבי קרית גת ניצחה את הפועל תל אביב והמאמן מרוצה: "כשהיה משברון קטן ברבע השלישי, ידענו לעשות את המהלכים הנכונים". מאמן האדומים: "לא התאמנו כמו שצריך השבוע, היינו פצועים"

מכבי קרית גת הגיעה למשחק הערב (שני) בעיצומה של תקופה רעה, בה הפסידה חמישה משחקים מתוך שישה ונפלה למקום האחרון בטבלה. אלא שהפעם, קרית גת עשתה את העבודה וניצחה את הפועל תל אביב 79:90, כאשר פול דילייני (23 נקודות), אלאנדו טאקר (22) ומרקו קילינגסוורת' (21) מצטיינים.

המאמן נתי כהן סיכם: "ניצחון חשוב עבורנו. ללא קשר ליריבות, אנחנו רוצים לנצח. אנחנו קבוצה שעובדת ומתאמצת, עם כל הקשיים שיש לנו, והחוסר בזר. פספסנו בענק בשבוע שעבר באילת והיום למדנו מזה, כשהיה משברון קטן ברבע השלישי, ידענו לעשות את המהלכים הנכונים. אנחנו סובלים מסגל קצר בקטע הזה וזה משפיע עלינו בדקות האחרונות. אני גאה בבחורים שידעו להיות חזקים מנטלית ולמצוא את הדרך לנצח".

המאמן המפסיד, שרון אברהמי, אמר: "זה לא הסגנון של המשחק שלנו. שיחקנו רע מאוד ברוב שלבי המשחק, לא היינו שם, מבחינת אגרסיביות ואנרגיות. מאכזב מאוד. לא התאמנו כמו שצריך השבוע, היינו פצועים. לא שיחקנו את הכדורסל שלנו. לקבל 90 נקודות זה הרבה יותר מדי".

רות'בארט עולה לסל/לירון מולדובן
  • עוד באותו נושא:
  • נתי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully