וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "קבוצה שרוצה לזכות באליפות צריכה לדעת לנצח במשחקים כאלה בשיניים"

1.2.2016 / 23:02

קשר מכבי תל אביב התאכזב מהנקודה, אך הודה: "אם בית"ר ירושלים הייתה מנצחת, לא הייתי מופתע". בוס: "זהבי לא השחקן היחידי בקבוצה. הפעם, נקודה עבורנו היא המקסימום"

ברני ארדוב
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב בועט כדור חופשי. ברני ארדוב
עשה זאת שוב. זהבי/ברני ארדוב

מכבי תל אביב הציגה הערב (שני) את אחד ממשחקיה החלשים העונה, אך שוב, בזכות הכוכב הגדול של הקבוצה, ערן זהבי, הצליחה לצאת עם נקודה מהמפגש מול בית"ר ירושלים שנגמר ב-2:2. בסיום המשחק, אוהדי מכבי תל אביב זרקו חפצים על הפרשן ניר קלינגר.

"אני שמח שלקחנו נקודה", אמר ערן זהבי. "קבוצה שרוצה לזכות באליפות צריכה לדעת לנצח במשחקים כאלה בשיניים, אבל אני שמח שלא הפסדנו כי זה לא היה רחוק. גם שער ניצחון שלנו לא היה רחוק בסיום. היה פה משחק כדורגל טוב והקהל נהנה. קלטינס הבקיע שער מדהים וצריך לפרגן לו. אם בית"ר ירושלים הייתה מנצחת לא הייתי מופתע וכך גם אם אנחנו היינו מנצחים. צריך לפרגן לבית"ר ירושלים, היה משחק כדורגל טוב".

זהבי הוסיף: "את התוצאות השגנו בתקופה האחרונה, חוץ מהיום. אנחנו עם הפנים לדרבי, התחזקנו עם שני שחקנים שאני מאמין שיתרמו לנו וזה תמיד טוב שיש עוד דם חדש ושחקנים רעבים. אני מקווה שהתוצאות יהיו לטובתנו. אנחנו צריכים להשתפר וליצור יותר מצבים, להניע את הכדור ביותר ביטחון. אני מאמין שנשתפר, סך הכול לא נראינו רע. אני לוקח את הדברים הטובים מהמשחק הזה ואת הדברים הרעים מנקה. עכשיו יש לנו זמן לנוח לקראת הדרבי".

"ב-60 הדקות הראשונות בית"ר ירושלים הייתה טובה יותר", ציין פטר בוס. "אבל אחרי שעה של כדורגל השתפרנו והיינו טובים יותר. הגענו ללא מעט הזדמנויות כדי להכריע את ההתמודדות. בכל מקרה, נקודה היא המקסימום שהיינו יכולים להוציא מהמשחק הזה".

המאמן דיבר גם על ערן זהבי והאריס מדוניאנין: "זהבי חשוב מאוד עבורנו, אבל הוא לא השחקן היחידי בקבוצה. ברור שהאריס יוכל לשדרג אותנו, אחרת לא היינו מצרפים אותו לקבוצה. הוא שחקן יצירתי שיכול לספק כדורים לזהבי ולשאר החלוצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully