וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדיר על סף סיכום בהפועל תל אביב, שהודיעה: "ורמוט לא יחתום"

חלוץ לוקרן יצטרף לקבוצה בהשאלה עד סוף העונה, בסיומה תהיה לאדומים אופציה לרכוש את כרטיסו מהקבוצה הבלגית. המועדון פרסם הודעה בנוגע לקשר מכבי תל אביב: "הוא לא חוזר, סוף פסוק"

one

בווידיאו: הפועל תל אביב מפסידה לבאר שבע

הפועל תל אביב קרובה סוף סוף לחיזוק ההתקפה המקרטעת שלה. האדומים התקרבו היום (שני) לסיכום על צירופו של חלוץ לוקרן בחצי השנה האחרונה, מוחמד גדיר, שצפוי לחתום על חוזה עד תום העונה. גדיר יצטרף בהשאלה עם אופציה לרכישה בתום העונה, כמו שאר השחקנים שהגיעו בחלון ההעברות אל האדומים.

בנושא אחר, גילי ורמוט בחר לחכות להצעה מהפועל תל אביב, אותה עזב רק לפני שנה לטובת היריבה העירונית מכבי תל אביב, אולם האדומים הודיעו הערב (שני): "גילי ורמוט לא חתם ולא יחתום בהפועל תל אביב. סוף פסוק".

אצל האדומים הייתה התנגדות מצד הבעלים אמיר כבירי להחתים את ורמוט, אולם גורמים שונים המקורבים למועדון, כמו גם המאמן אלי גוטמן, הפעילו לחץ על כבירי. בסופו של דבר יצאה כאמור ההודעה הרשמית.

במכבי חיפה קיימת אופטימיות בנוגע לצירופו של ורמוט אחרי שבמהלך היממה האחרונה, ניהל סוכנו של ורמוט, רונן קצב, משא ומתן מול מכבי חיפה והגיע עם הירוקים לסיכום על מעברו של השחקן בהשאלה עד לסיום העונה, עם אופציה לרכישה. בחיפה מוכנים לשלם לוורמוט כ-300 אלף דולרים לעונה, עם חוזה לשנתיים וחצי. הירוקים אמורים לסגור כעת עם מכבי תל אביב את הסכום בו יירכשו את ורמוט בקיץ, אם הוא אכן ישתלב אצלם.

שחקן מכבי תל אביב גילי ורמוט. קובי אליהו
האקסית סגרה סופית את הדלת? ורמוט/קובי אליהו

בהפועל תל אביב עושים מאמצים לסגור עם שלושה זרים חדשים. הקשר הברזילאי קאווה כבר סיכם את כל תנאיו עד לסיום העונה עם אופציה לשנתיים נוספות, כאשר מחר (שלישי) הוא אמור לעבור בדיקות רפואיות במועדון ולחתום על חוזהו. לגבי נמניה ניקוליץ', ששוהה בישראל, הרי שכרגע קיימים פערים מול קבוצתו הנוכחית, באטה בוריסוב הבלארוסית. ניקוליץ' סגר את תנאיו מול הפועל תל אביב, אולם פער של כ-100 אלף יורו בין המועדונים מעכב את השלמת העסקה.

פאטוס בצ'יארי לא צפוי להגיע בשל עלותו הגבוהה, כאשר מרקו שצ'פוביץ', שחקנה של מוסקרון הבלגית, עדיין מועמד. חלוץ אחד שכבר הצטרף הוא ארון שונפלד, שחתם מוקדם יותר היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully