וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: ארון שונפלד עובר להפועל תל אביב, ירוויח 7,500 דולר בחודש

1.2.2016 / 22:00

אחרי שני משחקים בלבד בשורות הצהובים, עובר החלוץ לאדום בעסקה כוללת של 1.7 מיליון שקלים. גם פאדי נג'אר יעבור לוולפסון. שונפלד ("שמח להצטרף למועדון מכובד שכזה") ירוויח בעונה הבאה 150 אלף דולר, סעיף השחרור: 750 אלף דולר

one

עכשיו זה סופי: החלוץ האמריקאי-יהודי, ארון שונפלד, עוזב את מכבי נתניה ועובר להפועל תל אביב בעסקה כוללת של 1.7 מיליון שקלים כשגם פאדי נג'אר עובר לאדומים.

שונפלד ירוויח 7,500 דולר נטו בחודש עד לסיום העונה, כשבעונה הבאה ירוויח 150 אלף דולר במהלכה. בעונה שלאחר מכן, שכרו יגדל ל-175 אלף דולרים בעונה ואם הפועל תל אביב תממש את האופציה עליו, תשלם לו 200 אלף דולרים בעונה השלישית. סעיף השחרור שלו עומד על 750 אלף דולרים ומכל מכירה עתידית מכבי נתניה תקבל 40 אחוז.

שונפלד אמר לאתר הרשמי לאחר חתימתו: "שמח להצטרף למועדון מכובד וידוע כמו הפועל תל אביב. ידוע לי שהקבוצה נמצאת כרגע בתקופה קשה, אבל בכדורגל יש עונות כאלו לפעמים גם למועדונים הגדולים ביותר. אנחנו השחקנים נצטרך לעבוד קשה ולהילחם עד הסוף".

שחקן מכבי נתניה, ארון שוינפלד. ניב אהרונסון
עובר לאדום. שונפלד/ניב אהרונסון

יחד עם זה נתניה תהיה מוכנה לשחרר שחקנים אחרים בימים שנותרו לסיום חלון ההעברות. מילאן סמיליאניץ' עשוי לעבור להפועל כפר סבא, יובל אבידור מחוזר מאוד על ידי בני סכנין והפועל רמת גן וגם לקפטן רומאריו פירס מספר אפשרויות, אם כי קבוצות שונות כמו מ.ס אשדוד שכבר בדקו לגביו, הבינו כי לא יוכלו להתמודד עם שכרו הגבוה.

תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף החליט להעמיד את הקבוצה לדין משמעתי בגין קריאות גזעניות. נטען כי "בדקה ה-63, בעת חילוף של שחקן נתניה בארי חמזה, נשמעו לעברו נהמות מכיוון היציע. בדקה ה-93 נשמעו נהמות וקריאות 'מוות לערבים' מכיוון יציע אוהדי נתניה לעבר שחקני בני סכנין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully