וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולפורט סיכם בבית"ר ירושלים: "רוצה להגיע עם הקבוצה לאירופה"

הקשר ההולנדי, שהעברתו למכבי נתניה בוטלה ברגע האחרון, נחת בארץ וצפוי לחתום בקבוצה מהבירה: "שמעתי על ההיסטוריה של בית"ר, יש פה קבוצה טובה. אמרו לי שהאוהדים מעולים ומשוגעים"

יוסי ציפקיס

בווידאו: בית"ר ירושלים מפסידה 2:1 להפועל באר שבע

שחקן הכנף ההולנדי, ארסניו ולפורט בן ה-23, נחת הערב (שני) בישראל, סיכם את תנאיו בבית"ר ירושלים וצפוי לחתום על חוזהו בקרוב. ולפורט יגיע לראות את משחקה של בית"ר ירושלים מול מכבי תל אביב. לאחר שמכבי נתניה ביטלה את צירופו של ולפורט, פתחה בית"ר ירושלים במגעים לצירוף השחקן כאשר התנאים בין הצדדים כבר מסוכמים.

עם נחיתתו אמר ולפורט: "אני יודע שבית"ר זה מועדון גדול, שמעתי על ההיסטוריה שלו וקראתי עליו באינטרנט. ראיתי דברים מאוד טובים, יש פה קבוצה טובה. כרגע בית"ר במקום השלישי בליגה ואפשר לשמור על המקום הזה, כדי להגיע לאירופה בעונה הבאה. זו המטרה שלי העונה. זה יהיה מצוין עבור המועדון ואני מקווה להיות חלק מזה. אנשים אמרו לי שהאוהדים מעולים, משוגעים, אני מקווה לראות את זה בעצמי ולשמח אותם".

בבית"ר ירושלים התפנתה משבצת של זר לאחר שהקשר הספרדי, פאבלו דה לוקאס, נחתך מהמועדון. כזכור, לבית"ר ישנם כבר ארבעה זרים - חסוס רואדה, דושאן מאטוביץ', קלאודמיר פריירה וניקיטה רוקאביציה. אם ברגע האחרון ולפורט לא יחתום במועדון, הקבוצה לא תצרף שחקן נוסף. הסיכויים לשינוי בנוגע לגילי ורמוט הם אפסיים ולכן בבית"ר החליטו למהר ולצרף את ההולנדי.

ולפורט כבש העונה שמונה שערי ליגה ב-21 משחקים במדי ר.ק.ס ואלבייק מהליגה השנייה בהולנד. הוא נחשב לכישרון גדול לפני מספר שנים שלא הצליח לפרוץ. ב-2012 רשם 4 הופעות ושער אחד במדי הנבחרת הצעירה.

ארסניו ולפורט. יוסי ציפקיס
ילבש צהוב שחור? ולפורט/יוסי ציפקיס
ארסניו ולפורט. יוסי ציפקיס
יגיע לראות את המשחק מול מכבי תל אביב/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully