וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בטורקיה: טוטו תמוז סיכם את תנאיו בקרשיאקה

על פי הפרסומים חלוצה של פטרולול, שהוזכר כמועמד למספר קבוצות בטורקיה, סיכם את תנאיו דווקא בקבוצה המדורגת אחרונה בליגת המשנה וצירפה כבר תשעה שחקנים בחלון ההעברות של ינואר

חלוץ פטרולול טוטו תמוז. GettyImages
מצא קבוצה חדשה? טוטו תמוז/GettyImages

האם טוטו תמוז מצא קבוצה חדשה ביום האחרון של חלון ההעברות האירופי? על פי דיווחים היום (שני) בטורקיה, החלוץ הישראלי שהוזכר כמועמד לכמה קבוצות מהליגה השנייה, ביניהן יני מלטיאספור, סיכם את תנאיו דווקא בקרשיאקה, המדורגת אחרונה בליגת המשנה.

תמוז בן ה-28 עדיין משתייך לפטרולול הרומנית, במדיה רשם העונה 14 הופעות בליגה (557 דקות בלבד) מתוכן ארבע בהרכב הפותח וטרם כבש שער. אם יעבור לטורקיה, זו תהיה התחנה השלישית בקריירה האירופית של תמוז, שבתחילת עונת 2013/14 עזב את הפועל תל אביב לטובת אוראל הרוסית וממנה המשיך לפטרולול. בחודש שעבר היה החלוץ קרוב לחזור להפועל תל אביב, אך מחלוקת בעניין הבדיקות הרפואיות שלו גרמה בסופו של דבר לנפילת העסקה.

קרשיאקה, כאמור, נמצאת במקום האחרון בליגה השנייה בטורקיה כשבמאזנה 13 נקודות בלבד אחרי 19 מחזורים. הקבוצה צירפה כבר תשעה שחקנים בחלון של ינואר ומשחקים בה בין היתר סנאד איבריצ'יץ', קשר נבחרת בוסניה לשעבר, ונג'אטי אטש, חלוץ נבחרת טורקיה לשעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully