וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באוסטריה: זלצבורג ויתרה על צירופו של מונס דאבור

באוסטריה מדווחים שקבוצתו של אוסקר גרסיה ירדה מהאפשרות לצרף את חלוץ גראסהופרס בשל דרישות גבוהות של השוויצרים. המנהל הספורטיבי אישר: "יש לנו את הגבולות שלנו לכל שחקן"

מונס דאבור חלוץ נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
המו"מ פוצץ? דאבור/יוסי ציפקיס

האם עסקת העברתו של מונס דאבור לזלצבורג עלתה על שרטון? באוסטריה מדווחים שחלוצה של גראסהופרס לא יצטרף למועדון הפאר האוסטרי וזאת בשל הדרישות הגבוהות של המועדון השוויצרי. "הדרישות של גראסהופרס לא התאימו לנו, יש לנו את הגבולות שלנו", כך אמר כריסטוף פרוינד, המנהל הספורטיבי של זלצבורג לקורייר האוסטרי בנוגע לחלוץ הישראלי.

זלצבורג, אותה מאמן אוסקר גרסיה, מחפשת כבר תקופה ארוכה חלוץ שישחק לצידו של עומר דמארי בעיקר בעקבות הפציעה של ג'ונתן סוריאנו אך נכון לעכשיו נראה שדאבור לא יהיה החלוץ שיצטרף. דאבור נהנה מעונה נהדרת במדי החרגולים וכבש 11 שערי ליגה ב-17 הופעות וכעת נותר לראות היכן ישחק החלוץ המבוקש.

גראסהופרס רכשה את דאבור ממכבי תל אביב לפני שנתיים והוא עלה לה אז כ-300 אלף יורו. החלוץ המצוין כבש העונה 11 שערים ובישל 11 נוספים ב-17 משחקי ליגה, והכושר המצוין שלו מאז שהגיע לציריך, הפנה אליו תשומת לב רבה.

בסוף חודש נובמבר נבחר דאבור לחלוץ הטוב ביותר בשנת 2015 בכדורגל השוויצרי. מי שבחרו בו כזוכה בפרס הם שחקני ומאמני הליגה השוויצרית, בה הוא מככב מאז הצטרף לחרגולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully