וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה היה באוויר: ג'ף הורנסק פוטר מפיניקס

לאור היכולת החלשה (מקום 13 במערב), המאזן המאכזב (35:14), 14 הפסדי החוץ הרצופים והדיווחים על שאיבד את חדר ההלבשה, מאמן הסאנס פוטר מתפקידו אחרי שתי עונות וחצי

ג'ף הורנסק מאמן פיניקס סאנס. AP
התחיל טוב, נגמר רע. הורנסק/AP

פיניקס פיטרה את מאמנה ג'ף הורנסק הלילה (בין ראשון לשני), כך מדווח בארה"ב. הג'נרל מנג'ר של הסאנס ריאן מקדונו הודיע להורנסק על המהלך אחרי החזרה של הקבוצה בתום ההפסד 91:78 לדאלאס ביום ראשון בלילה. זה היה הפסד החוץ ה-14 ברציפות של הקבוצה, שסובלת משורה של פציעות. פיניקס הפסידה 19 מ-21 המשחקים האחרונים שלה. מי שצפוי למלא את מקומו הוא אחד משני עוזרי המאמן - קורי גיינס או ארל ווטסון.

פיניקס מחזיקה כעת במאזן 35:14, כשהלחץ על המאמן גבר משבוע לשבוע. לפני חודש הנהלת הקבוצה פיטרה את שני עוזריו, והותירה אותו עם צוות לא מנוסה. הורנסק קיבל אולטימטום, ונדרש להציג שיפור תוך חודש, אבל זה לא ממש קרה. הקבוצה גם איבדה את אריק בלדסו, שנפצע וסיים את העונה, וסובלת ממצב הרוח המדוכדך של מרקיף מוריס אחרי שאחיו מרכוס הועבר בטרייד. לאחרונה גם ברנדון נייט פצוע.

פיניקס, שמדורגת 13 במערב מתוך 15 קבוצות, פתחה את העונה עם ציפיות לפלייאוף, אחרי שתי עונות לא רעות תחת הורנסק עם מאזנים של 34:48 ו-39:43, כשבקיץ הוחתם טייסון צ'נדלר. עם זאת, על אף ההערכה והחיבה של ההנהלה להורנסק, היא כעת מנסה להגיב מהר ולעצור את ההידרדרות, לאור ההערכה שהקבוצה כבר לא מגיבה למאמן.

הורנסק, שחקן פיניקס לשעבר, נבחר למקום השני בדירוג מאמן השנה בעונתו הראשונה ב-2013/14, כששיפר את פיניקס מ-57:25 ל-34:48. הוא עוזב אחרי שתי עונות וחצי בתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully