וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: דודו ביטון חתם עד תום העונה, פירס ומלול על הכוונת

1.2.2016 / 19:02

חלוץ הפועל תל אביב הצטרף רשמית בהשאלה ויחזק את החוד של שרון מימר. קשר מכבי נתניה, כמו גם מילאן סמיליאניץ', עשויים להגיע. אפשרות: לנרי קהינדה יעבור לעכו תמורת המגן השמאלי

one

בווידאו: 1:1 בין הפועל כפר סבא לבין הפועל חיפה

הפועל כפר סבא החתימה היום (שני) את חלוץ הפועל תל אביב, דודו ביטון, עד תום העונה בעסקת השאלה. החלוץ, שאיכזב בחודורוב ולא נמצא בתוכניות של אלי גוטמן, יצטרף לקבוצה של שרון מימר ויחזק את החוד. אגב, את השער היחיד שלו העונה במדי האדומים, כבש ביטון נגד הפועל כפר סבא, ב-1:1 בין הקבוצות בסיבוב הראשון.

במקביל, הכפר סבאים נמצאים על סף עסקה גדולה שבסופו של דבר תביא לחיזוק המועדון בשלושה שחקנים, מול שחרור שחקן אחד. בקבוצה רוצים לסגור בימים הקרובים את צירופם של רומאריו פירס או מילאן סמיליאניץ' ממכבי נתניה ושמוליק מלול מהפועל עכו.

כדי לצרף את אחד מהזרים של נתניה, יצטרכו במועדון לשחרר זר והכוונה היא לאפשר ללנרי קהינדה לעבור לעכו כחלק מהעסקה על שמוליק מלול וזאת אחרי שנתניה סירבה לעסקת חילופין במסגרתה יעבור יאניס פאפאדופולוס תמורת פירס או סמיליאניץ'.

זו כאמור התכנית מבחינת כפר סבא כשהמטרה של הקבוצה היא לבצע אותה במלואה אם כי יתכן גם שהיא תתבצע בסוף בחלקים. בכפר סבא מאמינים שאפשר להעלות את רף השאיפות מהישארות בליגה להתברגות בפלייאוף העליון.

אלמוג בוזגלו בני יהודה מול שמוליק מלול, הפועל עכו. ברני ארדוב
בדרך לשרון? מלול/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully