וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "עם כל הכבוד לכישרון, הלב וההגנה זה מה שחשוב"

מאמן הפועל ירושלים התעודד מהקאמבק והניצחון הדרמטי על נהריה: "אפשר לנצח או להפסיד, אבל זה צריך להתחיל ככה. יש פה מסר". רולנד: "שיחקנו לפי אינסטינקט". אלפסי: "תחושת פספוס גדולה"

one

הפועל ירושלים ניצלה הערב (ראשון) מהפסד רביעי רצוף בכל המסגרות, כשניצחה את עירוני נהריה 71:73 בזכות סל ניצחון דרמטי של ליאור אליהו. על אף שתי הנקודות בטבלה, האדומים שוב נראו רע מאוד, ואם לא יתתעוררו בהקדם, הם עלולים לאבד גם את תואר האליפות.

"איבדנו ביטחון בשבועות האחרונים", הודה דני פרנקו בסיום. "אני מאוד שמח על הדרך והלחימה. זה הרכב שהביא הרבה לב. אפשר לנצח או להפסיד, אבל זה צריך להתחיל ככה. אנחנו צריכים להמשיך בדרך הזו. עם כל הכבוד לכישרון, הלב וההגנה והאינטנסיביות זה מה שחשוב וזה מה שאנחנו רוצים לראות. קבוצה צריכה לבוא ולגדול מזה ביחד. אני שמח. אנחנו נהיה הרבה טובים ויש לנו הרבה זמן עד משחק הליגה הבא כדי לעשות התאמות. יש דברים קטנים ומהותיים שנצטרך לשפר, יהיה בסדר.

"היה לנו חשוב לעבור את המשחק הזה היום. הייתה תחושה קשה אחרי המשחק האחרון. היינו מתוסכלים מהדרך מההפסד הקודם. יש פה מסר מסוים שצריך להעביר לגבי איך אנחנו רוצים להמשיך את העונה הזו. אנחנו יכולים לעשות יותר טוב מזה".

אי ג'יי רולנד שהצטיין עם 18 נקודות הוסיף: "אני מרגיש ששיחקנו טוב במחצית השנייה. היינו צריכים את הניצחון הזה. הייתה הרבה יותר אנרגיה במחצית השנייה, אנשים התחילו לשחק לפי אינסטיקט וזה עבד. כשצריכים לטפס מבור עמוק זה לא קל. אנשים שמו בצד את האכזבה מאירופה, היינו צריכים לחפור עמוק פנימה ולנצח".

מנגד, המאמן המפסיד אריק אלפסי סיכם: "הרגשת פיספוס גדולה. שיחקנו במחצית השנייה לא מספיק חכם. לא יצרנו מספיק מצבים, הכרחנו דברים והם קלעו שלשות. אני שונא לקבל מחמאות אחרי הפסד. היינו צריכים לשלוח את ליאור אליהו לקו, אבל נתנו לו שני דאנקים חופשיים. זה קורה, שיחקנו יפה הרבה דקות, אבל כל כך מאכזב להפסיד ככה. דיברנו לפני המשחק שאנחנו רוצים לתת הצהרה ולהיות קבוצה שמשחקת טוב מול הגדולות. היינו טובים ויכולנו לנצח, אבל במאני טיים צריך לקבל החלטות טובות וניב ברקוביץ' היה חסר לנו באלמנט הזה".

כמה זה מתוק. גפני וסמית'/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully