וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזהו של ג'ון טרי בצ'לסי לא יוארך: "אני לא מתכוון לפרוש"

אחרי 21 שנה במועדון, קפטן הבלוז יעזוב בתום העונה את הקבוצה עמה זכה בארבע אליפויות, חמישה גביעים ובליגת האלופות. טרי: "אני לא הולך לפרוש בצ'לסי, רוצה לסיים פה כמו שצריך"

one

חוזהו של ג'ון טרי בצ'לסי לא יחודש בסוף העונה והוא יסיים את התקופה הארוכה שלו במדי הבלוז. הבלם האנגלי, שחגג את יום הולדתו ה-35 לפני חודש וחצי, מעוניין להמשיך לשחק בקבוצה אחרת למרות גילו המתקדם. טרי הצטרף לנוער של צ'לסי בשנת 1995 ומאז שיחק בקבוצה, פרט לעונת השאלה אחת לנוטינגהאם פורסט ב-2000. יש לו 78 הופעות במדי נבחרת אנגליה ושישה שערים במדים הלאומיים. עם צ'לסי הוא זכה בארבע אליפויות, חמישה גביעים, שלוש פעמים בגביע הליגה, בליגת האלופות ובגביע הליגה האירופית.

טרי אישר את החדשות אחרי ה-1:5 של צ'לסי בגביע מול מ.ק. דונס. אין ספק כי קפטן הבלוז הוא השחקן המזוהה ביותר עם המועדון בשנים האחרונות. "החוזה שלי לא יחודש", אמר קפטן צ'לסי, זו ההזדמנות הראשונה שלי לזכות בגביע. זו עונה גדולה בשבילי ואני רוצה לדחוף קדימה, לא רק בגביע, אלא גם בליגה. קיבלתי את ההודעה וידעתי מזה עוד לפני המשחק מול ארסנל בליגה. אמרו לי שכשהמנג'ר החדש יגיע, דברים ישתנו. אני לא הולך לפרוש בצ'לסי, זה הולך להיות במקום אחר ולקח לי כמה ימים להתגבר על זה. אני רוצה לסיים כמו שצריך את התקופה שלי פה".

ג'ון טרי שחקן צ'לסי חוגג. רויטרס
ייפרד מצ'לסי בתום העונה. טרי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully