וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת גרמניה זכתה באליפות אירופה בכדוריד

הגרמנים זכו בפעם השנייה בתואר אחרי שהביסו 17:24 את ספרד, שנאלצה להסתפק במדליית הכסף בפעם הרביעית בתולדותיה. קאי הפנר הוביל את כובשי האלופה עם 7 שערים, השוער יוליאן וולף הצטיין

שחקני נבחרת גרמניה בכדוריד. AP
שחקני נבחרת גרמניה עם צלחת האליפות/AP

גרמניה רשמה הערב (ראשון) הישג גדול כשזכתה באליפות אירופה בכדוריד בפעם השנייה בתולדותיה אחרי שעשתה את זה בפעם הקודמת ב-2004 בסלובניה. הגרמנים, שחסרו כמה שחקנים חשובים מאוד בטורניר, השלימו טורניר ענק מבחינתם עם 17:24 מול ספרד בגמר במשחק בו הובילו לאורך כל המשחק.

הגרמנים הגיעו לטורניר עם שאיפות נמוכות מאוד לאחר שלא עלו בכלל לאליפות אירופה בדנמרק ב-2014. קאי הפנר רשם משחק גדול עם 7 שערים מ-10 בעיטות, רונה דאמקה הוסיף 4 שערים ומעל כולם היה אנדראס וולף, השוער שהציל 16 כדורים מתוך 33 (48%).

הספרדים, שעדיין לא הצליחו לזכות באליפות אירופה וסיימו בפעם הרביעית במקום השני בטורניר. ראול אנטרריוס הוביל את כובשי ספרד עם 5 שערים מ-9 זריקות, ויקטור תומאס כבש 4 שערים וגם השוער ארפד שטרביק היה טוב, אבל זה היה רחוק מלהספיק.

אוהדות נבחרת גרמניה בכדוריד. GettyImages
אוהדות גרמניה מרוצות/GettyImages

נבחרת קרואטיה הצליחה לזכות במדליית הארד אחרי 24:31 מרשים מול נורבגיה. זלטקו הורבאט הוביל את הקרואטים עם שמונה שערים, איבן סטבנוביץ' הציל כמה כדורים במצבים מסוכנים ובסוף זה ניצחון מרשים לקרואטים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אנדראס וולף שוער נבחרת גרמניה בכדוריד. AP
וולף נתן הצגה/AP

מרקו רויס חוגג את הזכייה

גם מריו גצה במברכים

מריו גומז מצייץ

גם לוקאס פודולסקי חוגג

אנדראה פטקוביץ' חוגגת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully