וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: מכבי קרית גת תארח את הפועל תל אביב

31.1.2016 / 17:14

העולה החדשה תנסה להחלץ מהמקום האחרון בטבלה כשתארח את הקבוצה של שרון אברהמי (21:05, ספורט 5), שתשחק ללא וולטר שארפ. בני הרצליה תארח את הפועל אילת, מכבי אשדוד את עירוני נס ציונה

one

בווידאו: הפועל תל אביב מארחת את מכבי אשדוד

המחזור ה-18 בליגת העל יגיע מחר (שני) לסיומו עם שלושה משחקים. העולה החדשה לליגת העל, מכבי קרית גת, שירדה למקום האחרון בעקבות הניצחון של הפועל חולון על מכבי חיפה, תארח בביתה את הפועל תל אביב שרוצה להכנס לאזור הפלייאוף (70:83 לאדומים בביתם בסיבוב הראשון). לאחר שלושה הפסדים רצופים תארח בני הרצליה את הפועל אילת, שמחפשת ניצחון שלישי ברציפות (75:84 לאילת בביתה בסיבוב הראשון). בקרב בין שתי קבוצות שישחקו בחצי גמר גביע המדינה תארח מכבי אשדוד את עירוני נס ציונה, ללא טל דן הפצוע (74:91 לאשדוד בנס ציונה בסיבוב הראשון).

מכבי קרית גת - הפועל תל אביב (21:05, ספורט 5)

22 נקודות יתרון במחצית הראשונה ושליטה מוחלטת במשחק לא עזרו למכבי קרית גת לרשום ניצחון חוץ משמעותי באילת והקבוצה של נתי כהן מגיעה למשחק הביתי נגד הפועל תל אביב עם רצף מדאיג של חמישה הפסדי ליגה בששת המחזורים האחרונים, וכשהם במקום האחרון אחרי הניצחון של הפועל חולון על מכבי חיפה. בקרית גת המשיכו השבוע במאמצים שלהם לאתר פורוורד שיחליף את רומרו אוסבי שנפצע בברכו וגמר את העונה, אך עדיין שחקן מתאים ובכסף של העולה החדשה לא נמצא. בקבוצה יקוו כי פול דילייני, שבשבוע שעבר רשם לראשונה העונה משחק עם פחות מ-10 נקודות, יחזור ליכולתו הרגילה, אחרת תתקשה הקבוצה הדרומית לצאת מירכתי הטבלה.

הניצחון של הפועל תל אביב על מכבי אשדוד היה השלישי בארבעת המחזורים האחרונים של הקבוצה האדומה, והיא מתקרבת למקום שממנו לנכנסים לפלייאוף בסיום העונה. למרות הניצחון החשוב, האדומים החליטו לבצע שינוי בסגל כשצירפו את הפורוורד-סנטר האמריקאי וולטר שארפ שנחת בישראל בין חמישי לשישי, וערך אימון בכורה בקבוצה בסוף השבוע. שארפ, שינסה להרשים את הצוות המקצועי בשבוע הקרוב לפני שתתקבל החלטה סופית האם להשאירו בסגל או לא, לא יהיה חלק מהסגל למשחק החוץ באשקלון, וג'ון וויליאמסון, שנחשב לשחקן שמועמד לעזוב את הקבוצה, יקבל הזדמנות נוספת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
עודד קטש מאמן הפועל אילת. ניב אהרונסון
שני ניצחונות ברציפות. קטש/ניב אהרונסון

בני הרצליה - הפועל אילת (20:30, פריצות בספורט 5)

עד לפני מספר שבועות הייתה בני הרצליה אחת הקבוצות החמות בליגת העל, אך למשחק הביתי נגד הפועל אילת היא תגיע עם רצף של שלושה הפסדים, רצף זהה לזה שאיתו פתחה את העונה. בהרצליה יודעים שהפסד נוסף לאילת יוריד אותם לפחות למקום השביעי, ויסבך אותם במאבקים על הכניסה לפלייאוף, כשמצד שני ניצחון ייתן להם אוויר לנשימה ויקרב אותם לשלישית בטבלה, מכבי חיפה. בהרצליה מסמנים את היכולת ההגנתית כמפתח לחזרה לעניינים, אחרי שבהפסדים לחיפה ונהריה בשבועיים האחרונים ספגו 80 ו-93 נקודות בהתאמה. מורן רוט, שסובל מפציעה בקרסול, ימשיך להעדר. שון ג'יימס מתאמן עם הקבוצה בימים האחרונים אך לא צפוי להצטרף.

בפעם השנייה העונה רשמה הפועל אילת רצף של שני ניצחונות בשבוע השעבר, כשיצאו מפיגור בן 22 נקודות בבית נגד מכבי קרית גת בדרך לניצחון דרמטי. הניצחון קיבע את מעמדה של אילת במקום השמיני בטבלה והקבוצה של עודד קטש יודעת שאם תדע לרשום ניצחון חוץ שני רצוף, ושלישי בסך הכל העונה, היא תטפס למקום השישי בטבלה. למרות הניצחון, באילת יודעים כי היכולת שהציגו נגד קרית גת לא תספיק לניצחון נוסף, וינסו לפתוח את המשחק בצורה טובה יותר. מי שבינתיים לא נכנסו לעניינים הם שני הזרים החדשים של הקבוצה דיאנדרה קיין ולקווינטון רוס עוד לא נכנסו לעניינים עם 8.3 ו-5 נקודות בהתאמה במשחקיהם עד כה.

איזייה סוואן שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה. לירון מולדובן
מחפש להתאושש. סוואן/לירון מולדובן

מכבי אשדוד/באר טוביה - עירוני נס ציונה (20:50, פריצות בספורט 5)

ההפסד בשבוע שעבר להפועל תל אביב קטע מומנטום חיובי של הקבוצה של צביקה שרף שאמנם מדורגת נכון לעכשיו במקום השביעי בטבלה, אך קרובה מאוד להפועל תל אביב שבמקום התשיעי, המקום שממנו בסוף העונה לא נכנסים לפלייאוף. באשדוד יש התרגשות גדולה לקראת חצי גמר גביע המדינה בעוד שבועיים נגד מכבי ראשון לציון, כשבצוות המקצועי מנסים להשאיר את הראש של השחקנים מפוקס בשני משחקי הליגה שיבואו לפני המשחק הגדול. באשדוד מקווים ליום קליעה טוב בהרבה ממה שהציגו בדרייב אין בשבוע שעבר, כשקלעו רק 5 שלשות מ-28 נסיונות ובעיקר לשיפור ביכולת של אייזיאה סוואן שקלע רק נקודה אחת.

מנגד עירוני נס ציונה מגיעה למשחק לאחר תבוסה קשה למכבי תל אביב במחזור האחרון, ובעקבות הניצחון של הפועל חולון על מכבי חיפה, במועדון יודעים שהשבועות הקרובים יהיו משמעותיים מאוד כדי להכריע האם לנס ציונה יש סיכוי להכנס לפלייאוף, או שמא יאבקו על ההשרדות. סונדיאטה גיינס, שהרשים מאוד במשחק הבכורה שלו במועדון נגד הפועל חולון ונעדר בשבוע שעבר לאחר שנקע את הקרסול באימון המסכם לפני מכבי תל אביב, ישוב לסגל למרות שחזר להתאמן רק בסוף השבוע. מנגד טל דן, שסובל מפציעה במפשעה, צפוי להמשיך להעדר, כשגם טל קרפלס נמצא ספק קל בשל מחלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully