וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: שלושער לאוסקר ב-1:5 של צ'לסי, סיטי מחכה בשמינית

הבלוז חגגו על הקבוצה מתחתית הצ'מפיונשיפ ורשמו משחק תשיעי ללא הפסד. הברזילאי כיכב, הבלגי שבר בצורת של 274 ימים. טראורה הוסיף, פוטר איזן זמנית. אברטון ניצחה 0:3 את קרלייל מהליגה הרביעית. קונה, לנון ובארקלי כבשו

משחקי הסיבוב הרביעי של הגביע האנגלי נמשכים היום (ראשון) עם שני מפגשים שבסיומם תיערך הגרלת שמינית הגמר. אברטון טיילה לשלב הזה אחרי 0:3 קל מול קרלייל יונייטד מהליגה הרביעית. צ'לסי היא האחרונה שמצטרפת ל-16הגדולות אחרי שהביסה 1:5 את מילטון קינס דונס.

לאחר שנשלמו המשחקים, התקיימה הגרלת שמינית הגמר. המשחקים יתקיימו בין 19 בפברואר ל-22. להלן ההגרלה במלואה:

צ'לסי - מנצ'סטר סיטי
רדינג - ווסט ברומיץ'/פטרבורו
ווטפורד - לידס
שרוסברי - מנצ'סטר יונייטד
בלקבורן - ליברפול/ווסטהאם
טוטנהאם - קריסטל פאלאס
ארסנל - האל סיטי
בורנמות' - אברטון

שחקני צ'לסי חוגגים. AP
לא התקשו מדי. שחקני צ'לסי חוגגים/AP

מילטון קיינס דונס - צ'לסי 5:1

הבלוז חגגו מול הקבוצה מתחתית הצ'מפיונשיפ ועלו לתשעה משחקים רצופים ללא הפסד. חוס הידינק, שנותר בלתי מנוצח, אפילו ראה את אדן הזאר שובר בצורת של 274 ימים ואת אוסקר כובש את השלושער הראשון שלו במדי הקבוצה. הברזילאי פתח את מסכת הכיבושים (15), אך המארחת השוותה בדקה ה-21 בזכות שער של דני פוטר. אוסקר החזיר עם עוד שני שערים (32 ו-44), כשלאחר מכן, הזאר, שעובר עונה קטסטרופלית, כבש לראשונה מאז ה-3 במאי ולמעשה סגר את המשחק. ברטרנד טראורה כבש את השער החמישי בדקה ה-62.

תקציר: אברטון - ניוקאסל 0:3. one
רוס בארקלי חוגג שער יפהפה עם ארון לנון/one

קרלייל יונייטד - אברטון 3:0

אחרי שני הפסדים רצופים בליגה ובגביע הליגה, אברטון יכולה להתנחם מעט עם ניצחון קליל במפעל היחיד שיש לה להיאבק עליו העונה כשהיא מטיילת לשמינית הגמר עם ניצחון מול קבוצה חלשה מהליגה 2 (הליגה הרביעית באנגליה). רומלו לוקאקו וג'ון סטונס, שניים מהשחקנים הכי חשובים של רוברטו מרטינס קיבלו מנוחה וראו מהספסל את ארונה קונה כובש כבר אחרי שתי דקות עם דחיקה מקרוב אחרי בישול של ארון לנון שהכפיל את היתרון (14) עם מהלך יפה אחרי שאוביידו מצא אותו בתוך הרחבה וזה גלגל בקור רוח בשמאל. אבל הקינוח האמיתי הגיע בדקה ה-65 כשרוס בארקלי קיבל כדור מחוץ לרחבה ושלח כדור מסובב שלא הותיר שום סיכוי לגילספי שוער המארחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully