וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פ.ס.ז' ניצחה 0:2 את סנט אטיין, הפער צמח ל-24 נקודות

האלופה הדורסנית רשמה ניצחון 13 ברציפות בכל המסגרות, כשזלאטן איברהימוביץ' הבקיע צמד מול היריבה החביבה עליו והעלה את מאזנו בליג 1 ל-19 שערים העונה. 0:2 לקון על ניס, 0:4 לבורדו על ראן

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן חוגג עם סרז' אורייה. AP
אוהב לשחק מול סנט אטיין. זלאטן איברהימוביץ'/AP

פריס סן ז'רמן הגדילה הערב (ראשון) את יתרונה העצום בפסגת הליגה הצרפתית ל-24 נקודות, אחרי שניצחה 0:2 בחוץ את סנט אטיין. עוד קודם לכן, קון מנעה מניס עלייה למקום השני בעזרת ניצחון 0:2, כשבורדו מחצה 0:4 את ראן.

סנט אטיין - פריס סן ז'רמן 2:0

זלאטן איברהימוביץ' פגש את היריבה האהובה עליו, וכהרגלו מצא את הרשת וסידר לפריס סן ז'רמן ניצחון 13 ברציפות בכל המסגרות. האלופה הגיעה ללא טיאגו סילבה, דויד לואיז, גרגורי ואן דר ויל, לייבין קורזאבה, חאבייר פסטורה ואסקיאל לאבצי, אבל גם עם הבלם הצעיר פרסנל קימפמבה ידעה לשמור על שער נקי בסטאד ז'ופרואה גישאר. ובחלק הקדמי היה זה כמובן זלאטן, שענד את סרט הקפטן וסיים עם צמד נוסף. השבדי שלח רגל ארוכה והמשיך אל הרשת את כדור הרוחב של סרז' אורייה בדקה ה-61, לפני שכבש מקרוב בתוספת הזמן אחרי בעיטה של אנחל די מריה. שער 14 של זלאטן ב-13 משחקים מול סנט אטיין בכל המסגרות, וגם שער ליגה 19 למלך השערים בצרפת.

שחקני קון חוגגים עם אנדי דלור (במרכז). רויטרס
שער לפני פרידה? אנדי דלור/רויטרס

קון - ניס 0:2

הקבוצה של קלוד פואל החמיצה הזדמנות להתקדם למקום השני בטבלה בעזרת ניצחון שלישי ברציפות, כשהפסידה בסטאד מישל ד'אורנאנו. קון הפסידה בשלושת משחקי הבית האחרונים שלה ולא ניצחה את ניס כמארחת מאז אוגוסט 2007, אבל הפעם מסירת עומק של ז'וליאן פרה לרוני רודלן בדקה ה-12 העניקה לקון את היתרון והחלוץ אנדי דלור, שעשוי לעזוב עד נעילת חלון ההעברות מחר, סגר עניין עם פנדל בדקה ה-41. קון החמישית השתוותה לניס הרביעית עם 36 נקודות.

בורדו - ראן 0:4

למרות הפציעה הקשה של השוער סדריק קראסו ומכירתו של ווהבי חאזרי לסנדרלנד, בורדו התאוששה מהחמישייה שספגה בחצי גמר גביע הליגה בידי ליל עם רביעייה לרשת ראן. שייק דיאבטה נגח את הראשון בדקה ה-29 בעזרת הדיפה רעה של השוער בנואה קוסטיל והשלים צמד בדקה ה-51. דייגו רולאן הצטרף לחגיגה בדקה ה-67 אחרי עוד הדיפה רעה של קוסטיל ומסר לתומא טורה שהשתחרר וירה את הרביעי בתוספת הזמן.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully