וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוס: "מדוניאנין יוסיף למשחק שלנו, יכול להיות שהוא ישחק מול בית"ר"

31.1.2016 / 16:33

מאמן מכבי תל אביב התייחס לחתימה של הבוסני, רגע לפני המשחק מול בית"ר ירושלים (שני, 20:55, ערוץ 1): "הוא יותר יצירתי מאלברמן". "שחקנים במכבי צריכים לדעת לשחק פעמיים בשבוע". קרלוס גרסיה: "אחרי ה-4:2 בסיבוב הקודם, התהליך המנטלי פשוט מאוד"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מאמן מכבי תל אביב, פטר בוס, ערך היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת משחקה של קבוצתו נגד בית"ר ירושלים מחר (שני, 20:55, ערוץ 1) באצטדיון טדי. הצהובים התעסקו ביממה האחרונה בעיקר בהחתמתו של האריס מדוניאנין, אך ינסו להגיע מפוקסים לבירה ולנקום על ה-4:2 בבלומפילד בסיבוב הקודם. מכבי כבר עם שבעה ניצחונות רצופים, כולל הניצחון הדחוק בהארכה על הפועל ראשון לציון באמצע השבוע. בית"ר מנגד, הפסידה שלושה מארבעת המשחקים האחרונים שלה ותנסה להתאושש דווקא על חשבון האלופה.

בוס פתח בדברים ואמר: "לא הייתי פה ב-2010 ואני לא יודע מה קרה עם מדוניאנין. אני מכיר אותו מהולנד, הוא שחקן מצוין וטכני שיכול להביא משהו אקסטרה למשחק שלנו. אנחנו נראה מה מצבו, כשמתאמנים בספרד נשארים בכושר הרבה זמן. חייבים להיות בכושר שם, הוא גם שיחק בנבחרת, אז פחות רלוונטי שהוא לא שיחק בתקופה האחרונה. כשהוא כשיר, הוא יביא משהו נוסף למועדון הזה".

"כשאני מסתכל על מרכז השדה, צריך סוג שונה של שחקנים. אם יש אותו סוג שחקנים, הכדורגל יהיה קשה. אלברמן שונה ממדוניאנין, האריס יצירתי יותר, אנחנו מחפשים סוג שונה של שחקנים, ושחקן כמו האריס זה שחקן שאין לנו כרגע. נשאר לנו אימון אחד, אבל האריס יתאמן איתנו היום ואז נראה אם הוא יוכל לשחק מחר".

האריס מדוניאנין שחקן מכבי תל אביב עם מרטין ביין. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
רגע לפני מסיבת העיתונאים. מדוניאנין חותם/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בוס המשיך: "שיחקנו רק לפני יומיים משחק קשה שלקח מאיתנו הרבה אנרגיה. לא שיחקו שם כל השחקנים, חילקנו כוחות ורק חלקם ישחקו מחר. היה קשה, וראו את זה בסוף עם הפציעות והעייפות. השחקנים שישחקו מחר יהיו כשירים. השחקנים שנמצאים במכבי צריכים לדעת לשחק פעמיים בשבוע. אורלנדו סה לא ישחק, אבי ריקן חולה ולא ישחק"

"לגבי מדוניאנין, זה לא קשור לשחקנים שעוזבים, חיפשנו להוסיף שחקן למועדון. אני עובד עם השחקנים שיש לנו, והוא שחקן מצוין. אם אני לא רוצה שחקן, אני אגיד להנהלה. השחקנים שנמצאים פה הם שחקנים טובים ושחקנים שאני רוצה לעבוד איתם. בן בסט? אני לא מכיר שמועות, אם אצטרך אותו מחר הוא ישחק".

"אם אני לא ארצה את קרלוס, אני אגיד לו לפני שאגיד לעיתונאים. הוא שחקן מצוין והוא לא שיחק בגביע כי הוא שיחק בכל המשחקים מאז שהגעתי. יש לנו הרבה בלמים. דור פרץ הוא יותר קשר, אבל הוא יכול לשחק גם בהגנה. לקרלוס יש איכויות טובות ואני שמח שהוא פה. אנשים שכותבים שהוא יעזוב פשוט ממציאים. אני שמח ששאלתם אותי את השאלה המטופשת הזו כשהוא יושב פה לידי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
קרלוס גרסיה שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
לא יעזוב. קרלוס/קובי אליהו

"צפיתי במשחק מול הפועל ראשון לציון, חשוב לזכור שניצחנו בחמשת המשחקים האחרונים שלנו. לפעמים לא שיחקנו טוב, אבל ניצחנו. אני רוצה ללמוד מהעבר, אבל יותר חשוב זה להסתכל קדימה. זו משימה קשה, כי בית"ר קבוצה טובה".

קרלוס גרסיה התייחס למשחק ואמר: "קודם כל אני רוצה להודות למאמן על הדברים שאמר. אני מקווה שהוא יחשוב כך גם בסוף העונה. כן, היה לנו משחק קשה מול בית"ר בסיבוב הקודם, עשינו טעויות, אבל אני חושב שהיה משחק לא רע למרות התוצאה. אחרי שמפסידים 4:2 בבית מול קבוצה מסוימת, יש תהליך מנטלי מאוד פשוט, כי אתה רוצה להחזיר. אנחנו צריכים לנצח כל משחק, גם באימונים. זה לא משנה שום דבר, המנטליות שלנו דומה, שום דבר לא השתנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully