וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רם: "דג'וקוביץ' יכול לשבור את השיאים של פדרר, הוא מפרק את כולם"

טניסאי העבר ניתח את אליפות אוסטרליה באולפן וואלה! NEWS: "אף אחד לא יכול לערער את נולה, הוא מכין את עצמו למשחק כמו רובוט". "קרבר? קשה להגיע לצמרת, אך יותר קשה להישאר שם". "סרינה טובה יותר מגראף, היא עוד תניף גרנד סלאם"

רויטרס

בווידאו: משדר הספורט היומי

אליפות אוסטרליה 2016 מאחורינו. כצפוי, נובאק דג'וקוביץ' זכה בגברים, אך בנשים, אנג'ליק קרבר הדהימה את העולם וגברה על סרינה וויליאמס. טניסאי העבר אנדי רם ניתח את הטורניר במשדר היומי של וואלה! ספורט.

רם פתח והתייחס לדג'וקוביץ': "זה לא מאכזב שהוא זכה וזה היה צפוי. הטניס צריך שיאים חדשים ואני חושב שדג'וקוביץ' יכול לשבור את השיאים של פדרר. לא היה מעניין כמו בנשים, שם הייתה סנסציה מטורפת שלא הייתה שנים. תמיד יש תקופה שמישהו שולט בצורה דומיננטית, היום זה דג'וקוביץ', אי אפשר לנצח אותו. הוא מכונה גם במשחק וגם בהתנהלות שלו. יש משהו באופי שלו שלא איכפת לו שלא אוהבים אותו יותר מדי. הוא מאמין בזה שהוא הולך לשבור את כל השיאים, יש לו עוד 6 לפדרר. זה לא מעט, אבל בגילו, זה בהחלט אפשרי. יש לו עוד כמה שנים טובות בטופ. הוא מפרק את השחקנים הכי טובים בעולם - נדאל ומארי. אף אחד לא יכול לערער אותו נכון להיום. עם זאת, אפשר להיפצע כמו שקרה לנדאל, אבל כרגע אין מה לדבר על זה".

על הסנסציה בגמר הנשים אמר: "זה היה גם משחק רע של סרינה וגם משחק ענק של קרבר. הגרמניה שיחקה מול מעצמת טניס עם 21 תארי גרנד סלאם, ועוד במשחק משמעותי לסרינה, שרצתה להשוות את עצמה לגראף. זה לא קרה אף פעם שזכתה שחקנית שהייתה מאץ' פוינט דאון בסיבוב הראשון. היה יום אגדי בטניס. סרינה הראתה ספורטיביות יפה. מעניין אותה לשבור שיאים, היא לא צריכה עוד כסף והיא בדרך הנכונה. היא מעדה עכשיו, אבל היא תהיה פייבוריטית בכל הגרנד סלאמים הבאים. שיאים נועדו להישבר. היא הרבה יותר טובה מכמה מטניסאיות הגדולות האחרות בהיסטוריה, כמו גראף".

אנג'ליק קרבר טניסאית גרמנייה. GettyImages
סנסציה. קרבר/GettyImages

על קרבר: "אני לא יודע אם קרבר תהיה 1 או 2 הבאה. קשה להגיע לצמרת, אך יותר קשה להישאר בצמרת. היא תהיה השחקנית שכולן ירצו לנצח אותה ויהיה לה קשה להתמודד עם זה. טניסאיות טובות ממנה נעלמו אחרי הישגים - ספינה ואיבנוביץ', הן שתיים שעשו זאת".

על רוג'ר פדרר: "קשה לי לראות את פדרר מניף עוד תואר גרנד סלאם. הוא תמיד אומר - כיף לי לשחק, למרות שדג'וקוביץ' ומארי טובים מאוד. אני חושב שהוא יפרוש אחרי האולימפיאדה, הוא אמר שזה חשוב לו וזה תואר שאין לו".

על דודי סלע: "דודי זה תופעת טבע. כל השחקנים כאלו מפלצות, לדעתי הוא השחקן הכי טוב בגובה שלו. זה פשוט לא נתפס, ההישגים שלו מדהימים. הוא ימשיך להוביל את הנבחרת וימשיך להביא את ההישגים שלו. עוד שנה שנתיים בטופ 100 יהיו הישג מטורף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully