וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האריס מדוניאנין חתם במכבי תל אביב: "שמעתי שהמועדון עבר שינוי גדול"

31.1.2016 / 15:45

הקשר הבוסני חוזר לקדנציה נוספת בצהוב, אחרי שחתם על חוזה לעונה וחצי: "מאושר שהמועדון נתן לי הזדמנות לעשות את מה שלא הצלחתי לעשות בפעם הקודמת - לזכות בתארים". קרויף: "רצינו אישיות חזקה כמו שלו בחדר ההלבשה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: פטר בוס מדבר, בין היתר על מדוניאנין

הקשר הבוסני, האריס מדוניאנין בן ה-30, חתם היום (ראשון) במכבי תל אביבו יחזור לקדנציה נוספת בקבוצה שבה בילה בעבר במשך שתי עונות. מדוניאנין עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתם על חוזה לשנה וחצי במועדון. מדוניאנין, שכבש 15 שערים ב-66 הופעות במדי מכבי תל אביבבשנים 2010-2012 מצטרף לקבוצהמדפורטיבו לה קורוניה הספרדית בהעברה חופשית וילבש את החולצה מספר ארבע.

"שמח להיות כאן ומאושר שהמועדון נתן לי הזדמנות לעשות את מה שלא הצלחתי לעשות בפעם הקודמת - לזכות בתארים", אמר מדוניאנין לאתר הרשמי של מכבי תל אביב. "שמעתי שהמועדון עבר שינוי גדול מאז שהיית כאן בפעם האחרונה ואני כבר מחכה לפגוש את חבריי לקבוצה".

"אהבנו מאוד את העובדה שהאריס הוא שחקן כשרוני ובוגר עם ניסיון בינלאומי במדי נבחרת בוסניה", אמר קרויף. "העובדה שמדוניאנין שיחק בעבר בישראל מקלה על ההתאקלמות שלו ואנו רוצים אישיות חזקה כמו שלו בחדר ההלבשה ומרגישים כי מדובר בתזמון המתאים עבור שני הצדדים". מנכ"ל המועדון מרטין ביין, הוסיף: "אנו שמחים ומחכים לקבל את פניו בחזרה".

מדוניאנין שוב צהוב/קובי אליהו

במכבי תל אביב ידעו שמדוניאנין הותיר רושם שלילי על לא מעט אנשים אחרי שעזב את הקבוצה, אבל בתקופה האחרונה שבו וציינו שהפעם זה יראה אחרת לאור העובדה שג'ורדי קרויף נמצא במועדון. מדוניאנין אמנם נולד בבוסניה, אבל עבר להולנד בגיל שבע וכעת תהיה לו שפה משותפת לא רק עם קרויף, אלא גם עם המאמן פטר בוס וחלק מהצוות שלו. מאז שעזב את מכבי תל אביב בקיץ 2012, הקשר בן ה-30 שיחק שנתיים בגזיאנטפספור הטורקית ושנה וחצי נוספות בדפורטיבו לה קורוניה הספרדית. הוא היה שותף להעפלה ההיסטורית של נבחרת בוסניה למונדיאל 2014 ובטורניר עצמו רשם שתי הופעות, בהפסדים לארגנטינה ולניגריה.

האריס מדוניאנין שחקן מכבי תל אביב עם מרטין ביין. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
חוזר לצהוב. מדוניאנין עם מרטין ביין/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully