וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "לו שיפר את האווירה", לאב: "כולם מקבלים יותר חופש"

שחקני הקאבס כבר מחמיאים בגדול לטיירון לו. לברון: "הוא הקפטן של הספינה, נהדר שיש מנהיג כמוהו". הפרשנים בקליבלנד: "בשנה וחצי בלאט לא מצא דרך להשתמש בלאב. ללו לקח חמישה משחקים"

מערכת וואלה!

בווידאו: הכל שטויות נפרדת מדיוויד בלאט

מספרי הלילה

* זה המשחק השני ברציפות שלברון, לאב ואירווינג קולעים לפחות 20 נקודות. זה לא קרה אפילו פעם אחת ב-18 המשחקים בהן שיחקו יחד לפני כן העונה.

* קווין לאב קלע הלילה 21 נקודות. זה כמעט מספר הנקודות שהוא קלע בסך הכל בשלושת המשחקים לפני כן מול גולדן סטייט וסן אנטוניו (23).

* 66 הנקודות של קליבלנד במחצית הם הכי הרבה שנקלעו מול סן אנטוניו במחצית כלשהי העונה.

* הקאבס ניצחון ארבעה משחקים בשישה ימים, וקלעו בכולם לפחות 110 נקודות. הפעם האחרונה שזה קרה הייתה בפברואר 1993.

* הקאבס עומדים על מאזן 3:19 בבית.

* גולדן סטייט קלעה במחצית הראשונה מול פילדלפיה 70 נקודות מבלי שזרקה אפילו פעם אחת מהעונשין. זו הפעם השנייה בלבד ב-20 שנה האחרונות שזה קורה.

* הווריירס מסרו למעלה מ-35 אסיסטים בשבעה משחקים העונה. כל קבוצות הליגה חיברו יחד שישה משחקים כאלה עד כה העונה.

* הווריירס ניצחו 93 משחקים רצופים בהם הובילו ב-15 נקודות ומעלה.

קווין לאב, קליבלנד קאבלירס, מול קייל אנדרסון, סן אנטוניו ספרס. AP
הרבה יותר נינוח. לאב/AP

קליבלנד של טיירון לו מתחילה לקבל צורה. הקאבס הביסו הלילה (בין שבת לראשון) 103:117 את סן אנטוניו, סימנו סוף סוף וי על מפגש מול קונטנדרית ורשמו ניצחון רביעי רצוף בשישה ימים. אחרי המשחק, תהו בקליבלנד היכן כל זה היה תחת שרביטו של דיוויד בלאט, ובעיקר התרשמו מהשיפור ביכולתו של קווין לאב. כריס פידור מ-Cleveland.com כתב: "אני עדיין מנסה להבין למה לעזאזל בלאט רצה שהקבוצה הזו תשחק כל כך לאט. בשנה וחצי בתפקיד בלאט לא הצליח לפענח כיצד להשתמש בקווין לאב. לטיירון לו לקח חמישה משחקים עד שלאב הרגיש בנוח".

גם כתב ESPN דייב מקמנמין לא היסס לבקר את בלאט אחרי הניצחון. "אולי הדבר הכי בולט בתקופת בלאט היה שבארגון התייחסו לכל משחק כאל ישות נפרדת, ולא הסתכלו על התמונה הרחבה", כתב. "מהסיבה הזו בלאט החל לאבד את חדר ההלבשה בכריסמס דיי, כשהקאבס הפסידו לגולדן סטייט. יותר מאשר שהשחקנים מחו נגד התוצאה, הם לא אהבו את החמישיות המשונות של בלאט במשחקים הגדולים. נכון, מוזר שפיטרו מאמן במאזן כזה. אבל אין ספק שלעומתו, טיירון לו מבין ומכיר את ה-NBA, וזה גרם לשחקנים לבוא בגישה אחרת לחמשת המשחקים האחרונים".

ג'ייסון לויד מ'אקרון ביקון ג'ורנל' הוסיף: "לגרום ללאב להרגיש בנוח בתוך המערכת בקליבלנד מעולם לא עמד בראש סדר העדיפויות של בלאט, שלעתים קרובות העלה סימני שאלה בנוגע להגנה שלו. לאב דיבר עם המאמנים בקיץ שעבר בניסיון להכניס להתקפה תרגילים שיעמידו אותם במצבים דומים לאלה שהיה מורגל אליהם במינסוטה, אבל מעולם לא באמת קיבל את מבוקשו, עד שלו תפס פיקוד. לאב פחות או יותר התחנן, אבל לא הקשיבו לו".

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, מול ג'ונתן סימונס, סן אנטוניו ספרס. AP
תקרית משונה. לברון/AP

"אנחנו משחקים מהר יותר", הסביר לאב עצמו את השינוי. "בשבוע האחרון היינו שבורים מכל המצב שנקלענו אליו, אבל אנחנו משחקים הרבה יותר טוב עכשיו. פעם שני שחקנים היו מחזיקים בכדור רוב הזמן, אבל היום עשינו את מה שצריך. אנחנו משחקים בקצב מהיר יותר ואנחנו רוצים שזה יימשך, כי זה עובד טוב. כשאנחנו משחקים ככה הכל נפרץ פתאום, הכל הרבה יותר קל לכולם, וגם לי. אני חושב שאנחנו שוב נהנים לשחק, אנחנו מקבלים הרבה יותר חופש. טיירון מעמיד אותי בעמדות הרבה יותר נוחות, מאז שהוא הפך למאמן ראשי משהו בנו השתחרר".

לברון ג'יימס היה שותף לתקרית משונה: מתברר כי המכנס שלבש לא תאם היה חלק מהסט בו קליבלנד שיחקה, אך הדבר התברר לו רק במהלך המשחק. אחרי שאחד מאנשי הצוות של הקאבס העיר את תשומת לבו, לברון החליף. "פתאום מישהו ניגש אליי ואומר לי, 'אני צריך את המכנסיים שלך'. זה היה קצת מוזר", אמר לברון המבודח בסיום. אחרי כך התייחס גם הוא לשינוי של קליבלנד תחת שרביטו של טיירון לו.

"קואץ' לו רוצה שנרים את הקצב, אנחנו טובים יותר איתו", אמר. "קווין משחק כדורסל טוב, הוא מרגיש יותר בנוח. באופן כללי אני חושב שטיירון לו עשה עבודה טובה בלנקות את האווירה בקבוצה, כולנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות, כולל קווין. הוא נתן לנו את המפתחות כדי להשתפר, אנחנו צריכים לאמץ את זה כמה שיותר. הוא הקפטן של הספינה הזאת, אנחנו צריכים לעשות בדיוק מה שהוא רוצה. נהדר שיש לנו מנהיג כמוהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully