וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "יש לקבוצה שלנו יותר ממה שהיא הראתה עד כה"

30.1.2016 / 23:45

מאמן הפועל חולון נשמע מעודד אחרי ה-77:85 מול מכבי חיפה והקאמבק הגדול אחרי ריצת 0:15 ברבע האחרון: "אנחנו שמחים מאוד להשיג את הניצחון". רמי הדר: "היינו קצרים מאוד וזה השפיע"

one

הפועל חולון חזרה לנצח הערב (שבת) ועשתה את זה עם 77:85 מול מכבי חיפה. הקבוצה של דן שמיר רצה 0:15 ברבע האחרון, כשוויל קלייבורן מוביל אותה עם 21 נקודות ומייק מוזר מוסיף 19. אלכס צ'וברביץ' קלע שיא קריירה של 20 נקודות, אבל זה לא הספיק לירוקים כדי להימנע מהפסד.

דן שמיר מאמן הפועל חולון. קובי אליהו
דנשה יכול לחייך/קובי אליהו

מאמן הפועל חולון דן שמיר אמר לאחר המשחק: "במחצית השנייה עצרנו את חיפה על 25 נקודות והם חטפו רק ארבעה כדורים, בניגוד למחצית הראשונה שם איבדנו 14 כדורים. היה לא קל, היינו צריכים לעשות שלושה קאמבקים כי התחלנו לא טוב. אנחנו מאוד שמחים על הניצחון, יש לקבוצה הזאת יותר ממה שהראינו עד כה". על השלשה הגורלית של גוני יזרעאלי, שהעלתה את חולוניה ליתרון בשניות הסיום הוסיף המאמן: "זה היה בניגוד לתסריט. גוני עם השכל שלו עשה כמה מהלכים מנצחים, אבל ניצחנו שם במאבקים על הכדורים החוזרים ומלחמה בריבאונדים".

מאמן מכבי חיפה רמי הדר אמר: "היינו מאוד קצרים וזה השפיע עלינו בסוף, אין לי מה להוסיף מעבר לזה". על הורדת הזקיף שעשו לקראת הסיום לאלכס צ'וברביץ' ולא זכתה לתגובה של השופטים, הדר אמר: "למה לא שרקו? את השאלה הזאת צריכים לשאול את שופטים, אין לי מה להגיד על השריקה. אנחנו עושים הכי טוב עם מה שיש לנו אני מרוצה מהמאמץ והצורה בה השחקנים משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully