וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: אנז'ה הביסה 0:3 את מונאקו ועלתה למקום השלישי

הפתעת העונה חולמת על כרטיס לליגת האלופות וצימקה את הפער מהשנייה לשתי נקודות בלבד. הקפטן שייח' אנדוי כבש צמד ובישל למוחמד יטארה. ברנדאו כבש ב-0:1 של באסטיה על ליון המאכזבת

שייח' אנדוי שחקן אנז'ה חוגג שער. AP
אנז'ה ממשיכה להפתיע. שייח' אנדוי/AP

הקרב על הכרטיסים לליגת האלופות בצרפת נמשך הערב (שבת) עם ניצחונה המרשים של אנז'ה השלישית 0:3 על מונאקו השנייה, במסגרת המחזור ה-23. ליון המאכזבת הפסידה 1:0 לבאסטיה.

אנז'ה - מונאקו 0:3

אחרי תשעה משחקי ליגה ללא הפסד, מונאקו נוצחה דווקא על ידי הקבוצה המפתיעה שמתחרה איתה על המקום השני. אנז'ה איבדה גובה עם שני הפסדי ליגה רצופים והדחה מהגביע, אבל אחרי החמישייה שספגה בפריס ידעה להתאושש עם שלישייה מהממת לרשתו של דניאל סובאשיץ'. הקפטן שייח' אנדוי כבש צמד בדקות 19 ו-43, כשמונאקו כלל לא הייתה בעניינים. חלוץ הרכש מוחמד יטארה, לשעבר בליון וסטנדרד ליאז', חגג שער בכורה במדי אנז'ה אחרי הכנה של אנדוי בדקה ה-55 והחזיר את קבוצתו למקום השלישי.

באסטיה - ליון 0:1

הכרטיס לליגת האלופות ממשיך להתרחק מליון, שרשמה עוד הפסד ובסך הכול ניצחה פעם אחת ב-10 משחקי הליגה האחרונים שלה. אלכסנדר לקאזט לא הצליח לכבוש בפוריאני, אבל ברנדאו עשה זאת בצד השני עם שער הליגה השלישי שלו העונה. אקסל אנגנדו העביר כדור רוחב מצד ימין בדקה ה-69 והברזילאי הוותיק המשיך מהאוויר פנימה. ז'יל סיוני המקומי הורחק לקראת הסיום.

משחקים נוספים:

לוריין - ריימס 0:2
ללוריין: זרגו טורה (15 ו-51)

גאזלק אז'קסיו - מונפלייה 4:0
למונפלייה: מוסטפה יטבארה (14), ז'ונאס מרטן (41 בפנדל), בריאן דאבו (52 ו-57)

טולוז - גנגאן 2:1
לטולוז: וויסאם בן ידר (64 בפנדל). לגנגאן: יונוס סנקארה (12), ג'ימי בריאן (72)

טרואה - נאנט 1:0
לנאנט: גיום ז'ילה (41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully