וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס גרסיה לא ישוחרר ממכבי תל אביב, אורלנדו סה ייעדר מול בית"ר ירושלים

30.1.2016 / 12:41

קרויף ובוס החליטו שהבלם הספרדי יישאר, גם אם יגיע שחקן הגנה נוסף. החלוץ שנפצע בגביע עבר טיפולים. גולדהאר לא מוכן להשתתף בשכר של שחקנים אשר רוצים לעבור קבוצה

one

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף, והמאמן פטר בוס, החליטו שקרלוס גרסיה לא ישוחרר ממכבי תל אביב. המאמן ההולנדי רוצה לצרף שחקן הגנה נוסף לקבוצה, אבל הוא לא יהיה על חשבונו של הספרדי שצפוי לפתוח בהרכב מול בית"ר ירושלים. למכבי תל אביב יש עדיין מקום פנוי לזר אחרי ששיחררה את ניקולה מיטרוביץ' ודיאן ראדוניץ' וצירפה רק את אורלנדו סה. המועמדות של האריס מדוניאנין עדיין קיימת, אבל הוא העדיף להמשיך ולבדוק אופציות נוספות בטרם יחליט על חזרה לישראל.

ההערכה כלפי גרסיה לא פחתה באחרונה והוא זוכה לנקודות זכות גם נוכח אופיו והכוח שלו בחדר ההלבשה. קרויף ובוס מחשיבים אותו כגורם דומיננטי בין השחקנים עם כושר מנהיגות מוכח. בקבוצה הבהירו בסוף השבוע כי גם אם יגיע בסופו של דבר שחקן זר לחלק האחורי זה לא יהיה על חשבון הבלם שסוגר כבר שלוש שנים וחצי במכבי תל אביב והיה שותף לכל התארים.

אורלנדו סה שחקן מכבי תל אביב (למעלה) עם צביקה לוי שופט כדורגל. ברני ארדוב
לכמה זמן ייעדר? סה/ברני ארדוב

סה יחמיץ את המשחק מול בית"ר ירושלים אחרי שסיים את משחק הגביע מול הפועל ראשון לציון עם פציעה בשריר. החלוץ הפורטוגלי לא התאמן אתמול וגם הבוקר עבר טיפולים בקרית שלום ולא יצא עם יתר חבריו לאימון. לעומתו, הצליחו יתר השחקנים שנפצעו במשחק להתאושש אבל חלקם בכל מקרה יישב על הספסל כמו עדן בן בסט שיפנה את מקומו לטל בן חיים החלוץ שלא שיחק מול ראשון. גם נוסא איגייבור התאמן ויפתח בהרכב על חשבון אבי ריקן.

באשר לשחקנים שמעוניינים לעזוב את מכבי תל אביב כמו גילי ורמוט, קיימת הנחייה ברורה של מיטש גולדהאר לא להשתתף בשכר של השחקנים שרוצים לעבור קבוצה. הבעלים הבהיר לגורמים המנהלים את המועדון כי כפי שמכבי תל אביב תעמוד בכל החוזים של השחקנים גם אם הפכו לשחקני ספסל, כך הוא מצפה שמי שרוצה לעזוב יוותר על החוזה שלו ויחתום על חוזה חדש בקבוצתו החדשה.

גם דיאן ראדוניץ' שעבר להפועל רעננה ויתר על לא מעט כסף מאחר שירוויח ברעננה פחות מאשר היה אמור להרוויח במכבי תל אביב ובעניין שלו ההחלטה אפילו הייתה של המועדון שביקש להיפרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully