וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמארה סטודמאייר: "דיוויד בלאט יודע שמחכה לו משרה בהפועל ירושלים"

סנטר מיאמי היט, המחזיק באחוזים בקבוצה מהבירה, הפתיע כשנשאל על מאמן קליבלנד לשעבר. בלאט לעיתונאי ESPN: "עכשיו ארגע ואנסה להבין מה יהיה הדבר הבא". וגם: מחמאות לפילוסופיה של לו

מערכת וואלה!

האם דיוויד בלאט בדרך חזרה לישראל? אם שואלים את סנטר מיאמי היט, אמארה סטודמאייר, המחזיק באחוזים בהפועל ירושלים, התשובה לכך עשויה להיות חיובית. לאחר הניצחון על מילווקי הלילה (בין שישי לשבת) נשאל הסנטר על האפשרות שבלאט, שפוטר לאחרונה מקליבלנד, יגיע לקבוצה מהבירה וענה: "דיוויד יודע שמחכה לו משרה בקבוצה", אמר סטודמאייר בנושא.

בכל מקרה, אם שואלים את בלאט, הוא עדיין לא יודע היכן יאמן בתקופה הקרובה. ווהן מקלור, עיתונאי מטעם ESPN המסקר את אטלנטה הוקס, צייץ הלילה על פגישה אקראית עם בלאט. בציוץ טען: "בדיוק פגשתי את דיוויד בלאט בקניון באטלנטה. הוא אמר שהוא 'הולך להירגע ולנסות להבין מה יהיה הצעד הבא שלו'".

מאמן קליבלנד קאבלירס טיירון לו. AP
מקבל מחמאות. טיירון לו/AP

בינתיים, הקאבס שאחרי עידן דיוויד בלאט כבר ב-1:3 ומי שמקבל מחמאות הוא המאמן הטרי טיירון לו, שהפך את סגנון המשחק של הקבוצה לדינמי ומהיר יותר במטרה להשיג יותר זריקות ולחלק את העומס ההתקפי בין שלושת הכוכבים שלו. עד כה, זה עובד, והפרשנים מופתעים לטובה.

סם אמיקו, פרשן פוקס, החמיא לתוכנית המשחק החדשה: "ברגע שהשחקנים ישתלטו לחלוטין על העניין, הם יהיו טובים מאוד. הם הגנו טוב, הזיזו את הכדור וגם קווין לאב קיבל כמות זריקות טובה. הקאבס שיחקו כקבוצה, עם קצב טוב ועם ריווח. תוכנית המשחק מטיבה עם לברון, לו ממוצע של 8.8 אסיסטים למשחק מאז התחלפו המאמנים. העניין של קצב מהיר וריווח מתאים מאוד ללברון.

מאמן דטרויט, סטן ואן גנדי החמיא ללו ואמר: "הוא שיחק תחתיי רק שנה ב-2009, אך לא היה לי ספק שהוא יהיה מאמן. יש לו נוכחות והבנה עמוקה של המשחק. גם דוק ריברס ולורנס פרנק אמרו עליו דברים טובים. אני לא מופתע שנתנו לו את האפשרות לאמן, אני פשוט מופתע מהסיטואציה". כזכור, ואן גנדי היה אחד המאמנים שהתבטאו נגד פיטורי בלאט ואמר שהנהלת קליבלנד 'משוגעת'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully