וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנג'ליק קרבר גברה על סרינה וויליאמס וזכתה באליפות אוסטרליה

סנסציית ענק במלבורן: האמריקאית חיפשה להשוות את שיאה של שטפי גראף עם 22 גרנד סלאמים, אך נכנעה 4:6, 6:3, 4:6 לגרמניה אחרת, שהציגה משחק ענק ורשמה זכייה גרמנית בטורניר לראשונה זה 22 שנה, מאז עשתה זאת גראף בעצמה

קרבר והגביע/רויטרס

גמר הנשים באליפות אוסטרליה הפתוחה העניק לנו סנסציה אדירה היום (שבת), כשאנג'ליק קרבר הגרמניה גברה 4:6, 6:3, 3:6 על המדורגת ראשונה בעולם והטניסאית הכי דומיננטית בעשור האחרון, סרינה וויליאמס. קרבר הגיעה למשחק כאנדרדוג מובהק, אך סיפקה משחק רגוע, מחושב, עם הרבה אומץ ורשמה גרנד סלאם ראשון בקריירה בגמר הראשון שלה בקריירה. סרינה הפסידה בגמר במלבורן לראשונה בקריירה, אחרי שכבר רשמה שש זכיות ברוד לייבר ארנה. קרבר נראתה טוב מהתחלה, כשרשמה שבירה כבר במשחקון ההגשה הראשון של סרינה. סרינה ביצעה 23 טעויות לא מחויבויות במערכה הראשונה והפסידה 4:6 לגרמניה, שנראתה נהדר. סרינה חזרה לעצמה במערכה השנייה, ניצחה 3:6 אך גם בנקודות שניצחה, התקשתה מאוד. קרבר עלתה למערכה השלישית בטירוף, השתמשה הרבה בדרופ שוט שתסכל את סרינה, שנראתה עצבנית ומתוסכל בחלקים ארוכים מהמשחק, הצליחה לשבור וגם עלתה ל-2:5. האמריקאית עשתה קולות של חזרה והורידה ל-4:5, כולל שבירה נאה, אך קרבר, עם משחקון דומיננטי וחסר פשרות, השיגה נקודה חשובה וזכתה בטורניר.

מערכה 1 - 4:6 לאנג'ליק קרבר

סרינה פתחה חזק וסגרה משחקון הגשה מהיר, קרבר השיבה במשחקון טוב משלה, אך כזה שהלך הרבה יותר קשה מול האמריקאית. סרינה עלתה למשחקון ההגשה השני שלה קצת בהיסוס, וראתה את הגרמניה מחזירה כדורים טובים ומצליחה להשיג שבירה מפתיעה מאוד. סרינה, שנראתה לא מפוקסת בפתיחה, התעוררה, שמרה על ההגשות ושברה בחזרה אחרי משחקון ארוך וקשה, אחרי דיוס. בדיוק כשנראה כשסרינה משתלטת על העניינים, קרבר נתנה משחקון נהדר, הצליחה לשבור ושמרה שוב על ההגשות שלה כדי לעלות ל-3:5. סרינה עשתה המון טעויות לא מחויבויות ונראתה מתוסכלת לעיתים. האמריקאית שמרה על משחקון ההגשה שלה, אך ספגה משחקון על האפס מהגרמניה כדי לרדת מנוצחת, מתוסכלת ומופתעת מהמערכה הראשונה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מספרי המערכה

סרינה ביצעה 23 טעויות לא מחויבות במערכה לעומת 3 של קרבר. הגרמניה גם ניצחה 4:6 באייסים. סרנה מחזיקה במאזן של 32:35 בקריירת הגרנד סלאמים שלה אחרי שהפסידה במערכה הראשונה.

סרינה וויליאמס. AP
יצאה מהשוק. סרינה/AP

מערכה 2 - 3:6 לסרינה וויליאמס

סרינה פתחה חזק ושמרה על ההגשות שלה. קרבר עמדה בלחץ ושמרה על שלה. לאחר מכן, הלחץ של האמריקאית היה גדול מדי על הגרמניה, שנשברה בדרך ל-1:3 חשוב לקראת המשך הדרך. סרינה המשיכה בדומיננטיות גם במשחקון ההגשה שלה ויצאה לגרם מההלם שאפף אותה בפתיחה. סרינה סגרה מערכה דומיננטית ונכנסה למערכה השלישית במומנטום חיובי.

מספרי המערכה

במערכה השנייה, סרינה ניצחה גם בווינרים (9:16), גם באייסים (2:3) וגם עשתה הרבה פחות טעויות בלתי מחויבות (5 מול 7 של קרר)

אנג'ליק קרבר. AP
נכנעה במערכה השנייה. קרבר/AP

מערכה 3 - 4:6 לאנג'ליק קרבר

דווקא במומנטום של סרינה, קרבר הצליחה להתעלות, לשמור על משחקון הגשה ולשבור. סרינה, גם הפעם, הצליחה לצאת מההלם, לשבור בחזרה ולצאת טוב גם למשחקון ההגשה שלה. קרבר שוב התעוררה, הפגינה הרבה קור רוח ודיוק, ואף הפתיעה את סרינה מספר פעמים עם דרופ שוט, במה שנראה מתסכל מאוד עבור האמריקאית. קרבר הצליחה לשבור אחרי משחקון ארוך ולעלות כבר ל-2:5, אך סרינה, כמו שרק היא יודעת, ניצחה משחקון הגשה ושברה בצורה חד צדדית במשחקון קריטי כדי לרדת ל-5:4. קרבר עלתה למערכה הבאה מרוכזת מאוד, התישה את סרינה ולקחה את נקודת האליפות אחרי עוד טעות של האמריקאית. הישג ענק לגרמניה בת ה-28.

מספרי המערכה

קרבר הכניסה 55% מהסרבים הראשונים שלה במשחק לעומת 53% של סרינה. האמריקאית ניצחה 25:47 בווינרים, אך ביצעה כמות גדולה של טעויות בלתי מחויבויות (46), לעומת 13 בלבד של קרבר. הגרמניה ביצעה חצי מהדאבל פולטים של יריבתה (6:3) והשיגה 5 אייסים, לעומת 7 של סרינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully