וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א דחתה את מימוש העונש של ריאל ואתלטיקו עד לאחר הערעור

שתי הקבוצות הבכירות של בירת ספרד, שלפני כשבועיים ספגו עונש של שנה בה הן לא יוכלו לרכוש שחקנים בשל עבירה על החוקים, עשויות להיות פעילות בחלון ההעברות של הקיץ אם הערעור לא יסתיים

one

בווידיאו: התיקו של ריאל מול בטיס במחזור האחרון

פיפ"א דחתה הערב (שישי) את מימוש העונש שהוטל על ריאל מדריד ואתלטיקו מדריד עד לסיום הערעור של שתי הקבוצות בנושא. המשמעות היא שאם הערעור לא יסתיים לפני שחלון ההעברות של הקיץ יגיע, גם הבלאנקוס וגם הקולצ'ונרוס יוכלו לרכוש שחקנים.

הדחייה איננה מפתיעה ודומה למקרה שהיה לפיפ"א מול ברצלונה לפני שנה. למי ששכח, שני המועדונים הבכירים של בירת ספרד נענשו על ידי ארגון הכדורגל העולמי בשני חלונות העברות בהם הם לא יהיו רשאים לרכוש שחקנים, זאת לאחר שעל פי טענת פיפ"א, הן עברו על החוקים בהעברת שחקנים צעירים אליהן.

מיד לאחר הודעת פיפ"א בדבר העונש, ב-14 בינואר, הודיעו ריאל ואתלטיקו כי הן יערערו על העונש, מה שאכן קרה והוביל לדחייה. כעת יהיה מעניין לראות כיצד ינהגו שני המועדונים גם בחלון ההעברות הנוכחי וגם בזה של הקיץ, אם אכן יורשו לרכוש בו שחקנים.

מחר תתארח אתלטיקו, השנייה בטבלה, אצל המוליכה ברצלונה למשחק מרתק. ביום ראשון תפגוש ריאל מדריד את הנציגה השנייה של בירת קטאלוניה, אספניול.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד מול חואנפראן שחקן אתלטיקו מדריד. AP
העונש עוד לא ממומש. רונאלדו מול חואנפראן בדרבי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully