וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ף ואן גנדי: "אני מקווה שבלאט מבין כמה הוא היה יוצא מן הכלל"

הפרשן הביע תמיכה במאמן שפוטר והבהיר כי הוא משוכנע שלברון ג'יימס עומד מאחורי ההחלטה. הקאבס ייפגשו בסוף השבוע את סטן ואן גנדי ופופוביץ', שני המאמנים שביקרו יותר מכולם את ההחלטה

מערכת וואלה!

בווידיאו: הכל שטויות נפרדת מבלאט

שבוע בדיוק חלף מאז פוטר דיוויד בלאט מקליבלנד ושני משחקים מאוד מעניינים צפויים ביומיים הקרובים לקאבלירס, שמחזיקים במאזן 1:2 תחת המאמן החדש, טיירון לו. תחילה, קליבלנד תתארח למשחק לא פשוט אצל דטרויט הלילה (בין שישי לשבת, 2:30) ולאחר מכן, היא תארח את סן אנטוניו החזקה, שכבר ניצחה אותה השנה בטקסס.

מעבר לעניין במשחקים עצמם, הקאבס ייתקלו בכמה אנשים שמאוד לא אהבו את הפיטורים של בלאט. מאמן דטרויט, סטן ואן גנדי, אמר זמן קצר לאחר הפיטורים: "אם דיוויד בלאט מפוטר, איך לעזאזל לכולנו עדיין יש משרות? זה כי ההנהלה שלנו לא מטורפת כמו של קליבלנד". לאחר התבוסה הצורבת של הספרס ב-30 הפרש מול גולדן סטייט בליל שני, אמר מאמן הקבוצה גרג פופוביץ': "אני שמח שהג'נרל מנג'ר שלנו לא היה בחדר ההלבשה, כי אחרת הייתי מפוטר", תוך שהוא שולח עקיצה ישירה לדייויד גריפין ולדברים שאמר ה-GM של הקאבס במסיבת העיתונאים בה הסביר את פיטוריו של בלאט.

אלא שמי שהעביר ביקורת עוד יותר נוקבת משני המאמנים הוא אחיו של סטן ואן גנדי, פרשן הכדורסל ג'ף ואן גנדי, שיהיה בעמדת השידור של ABC בליל שבת במשחק בין קליבלנד לספרס. ואן גנדי, הפרשן, מאוד לא אהב את ההחלטה לגבי בלאט ואת ההתנהלות התקשורתית סביב הנושא: "מבחינתי, הכול סמנטיקה", הוא אמר לג'ו ורדון מ"קליבלנד.קום", תוך שהוא מתייחס לטענה של לברון ושל התקשורת בקליבלנד, לפיה קינג ג'יימס לא היה שותף להחלטת הפיטורים, "האם שחקן מסוים או הנציג שלו, במילים או במעשים, הבהירו לראשי הקבוצה שהם מעדיפים את טיי לו כמאמן במקום בלאט? כולנו יודעים את התשובה והיא 'כן'".

ואן גנדי הזועף הוסיף: "אני לא ממש בטוח מה קרה שם, אני רק יודע שדיוויד בלאט עשה עבודה יוצאת מן הכלל ועדיין פוטר. אני רק מקווה, בשביל בלאט, שהוא מבין עד כמה העבודה שלו בשנה וחצי האחרונות הייתה יוצאת מן הכלל. כולם רוצים לקחת את הצד הזה או את הצד השני ואני לא יודע איך כל אחד התנהג או אם לברון ניתן לאימון או לא".

אגב, לברון ממש לא אהב את העובדה שהוא יהיה הנציג היחיד של הקאבס על הפרקט במשחק האולסטאר. למרות שקליבלנד מובילה את המזרח, קיירי אירווינג וקווין לאב לא זכו להיכלל אפילו בין שבעת המחליפים למשחק הכוכבים ולברון אמר על כך: "אין ספק שזו בעיטה בישבן עבור הקבוצה שלנו". גם לו הודה: "אף פעם לא ראיתי קבוצה שנמצאת במקום הראשון ורק שחקן אחד שלה משחק באולסטאר".

מאמן הכדורסל ג'ף ואן גנדי. AP
ממש לא אהב את הפיטורים. ואן גנדי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully