וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שלא התאים למכבי תל אביב: מרקיז היינס עובר לפנאתינייקוס

הגארד שלא הצליח בשורות הצהובים בעונה שעברה יצטרף ליוונים, שמחפשים חיזוק והגיעו לסיכום מול ססארי על שחרורו. על פי הדיווחים, עוד קודם לכן פנתה פנאתינייקוס לג'ורדן פארמר

שחקן מכבי תל אביב, מרקיז היינס. GettyImages
רשאי לשחק החל מהמחזור התשיעי של הטופ 16. היינס/GettyImages

עונת היורוליג מתחממת והקבוצות הבכירות שנשארו במפעל מנסות לעשות טאצ'ים אחרונים לקראת שלבי ההכרעה.

על פי אתר "יורוהופס", הערב (שישי) הגיעה פנאתינייקוס להסכם עם דינמו ססארי, אלופת איטליה, בנוגע להעברתו של אקס מכבי תל אביב מרקיז היינס ליוון.

היינס שיחק עם ססארי בשלב הבתים של היורוליג העונה ואף פגש את מכבי תל אביב פעמיים, אולם כמו הצהובים, גם ססארי הודחה לאחר שלא צברה אפילו ניצחון אחד בעשרה משחקים. לאחרונה החלה פנאתינייקוס, שבעצמה נמצאת בסיטואציה בעייתית בשלב הטופ 16 עם שלושה הפסדים לצד ניצחון בודד, לחפש חיזוק.

היוונים פנו תחילה לג'ורדן פארמר, ששוחרר לאחרונה ממכבי תל אביב ולאחר מכן, גם לג'ונתן גיבסון ולבסוף הצליחו להגיע לסיכום מול ססארי על הסכום אותו ישלמו על היינס, שיהיה רשאי להצטרף למשחקי הקבוצה בזירה האירופית החל מהמחזור התשיעי של הטופ 16. הודעה רשמית צפויה בקרוב.

בעשר הופעות ביורוליג העונה קלע היינס 13 נקודות למשחק ב-40.8 אחוז ל-2 וב-41.7 אחוז ל-3. הוא הוסיף 1.4 ריבאונדים ו-3.2 אסיסטים למשחק בכמעט 30 דקות על הפרקט. ביורוקאפ הוא עומד כרגע על 32 דקות בממוצע, 15 נקודות למשחק ו-6.5 אסיסטים בארבעה משחקים בסך הכול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully