וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "אם לא אשים את ניימאר בהרכב, אולי יתנקשו בי"

מאמן ברצלונה הבטיח שהכוכב הברזילאי, הסובל מפציעה ברגלו, יעלה לכר הדשא למשחק הגדול מול אתלטיקו מדריד (שבת, 17:00, ערוץ 50). גריזמן מבטיח: "עוד לא סיימתי. אני עוד יכול להשתפר"

one

בווידיאו: הניצחון של בארסה במחזור האחרון

המשחק שייפתח מחר (שבת, 17:00, ערוץ 50) את המחזור ה-22 בליגה הספרדית יהיה גם המשחק המרכזי, כאשר הטרבליסטית ומוליכת הטבלה ברצלונה תארח את השנייה, אתלטיקו מדריד. הקולצ'ונרוס בשוויון נקודות עם הקטאלנים, אך מגיעים אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, כולל הדחה מהגביע, בעוד בארסה יודעת שאם תשיג שלוש נקודות ביתיות, היא תיפתח פער של שלוש נקודות בטבלה ועוד יעמוד לרשותה משחק חסר, כך שהדרך לאליפות נוספת תתחיל להיסלל עבורה.

ברצלונה ניצחה בשבעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות ורשמה חמישה ניצחונות רצופים במפגשים מול אתלטיקו, כולל 1:2 בוויסנטה קלדרון בתחילת העונה אחרי שניימאר ומסי הפכו יתרון של פרננדו טורס. מוקד העניין לקראת המפגש מחר היה הכשירות של הברזילאי, שאחרי אי ודאות ממושכת התאמן היום עם הקבוצה וצפוי להתייצב בחלק הקדמי לצד חבריו לטריו הקטלני, מסי ולואיס סוארס. ניימאר אגב, הכחיש דיווח שהיה באחת מתכנית הרדיו של "קדנה קופ" לפיו הוא נסע אמש למדריד, אלא בילה בקולנוע עם חברים.

המאמן לואיס אנריקה, שיהנה מסגל מלא לאחר שגם ג'ורדי אלבה, ארדה טוראן ואנדרס אינייסטה, שלא שיחקו ברבע גמר הגביע מול בילבאו באמצע השבוע, שבו לאימונים, אמר: "ניימאר סובל ממכה ברגל, אבל אם אני לא אשים אותו בהרכב, אולי עוד יתנקשו בי. הוא ישחק". על המשחק עצמו אמר המאמן: "יש לנו מפגש מול יריבה על האליפות, משחק חשוב אבל לא מכריע".

בצד האורח, מקווים לצאת מהמשברון אליו נקלעו. דייגו סימאונה מקווה שג'קסון מרטינס המאכזב סופסוף יתחיל לספק את הסחורה. מי שעושה בינתיים עבודה מדהימה עבור אתלטיקו הוא אנטואן גריזמן, שבראיון ל"ל'אקיפ" אמר: "תמיד ידעתי שאוכל להפוך לשחקן משמעותי בקבוצה גדולה ובשביל זה עבדתי קשה, אבל עוד לא סיימתי. אני עוד יכול להשתפר מאוד ברמה שלי". על המאבק של אתלטיקו על תארים הוא הוסיף: "ריאל, בארסה ובאיירן נמצאות מעל כל האחרות באירופה, אבל אנחנו ופריס סן ז'רמן רק קצת מתחת".

ניימאר שחקן ברצלונה מול טיאגו אתלטיקו מדריד. רויטרס
ניימאר ינסה לחגוג מול אתלטיקו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully