וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארי: "היה לי מזל, מקווה שהפעם התוצאה מול נובאק תהיה שונה"

הסקוטי חגג את הניצחון בחמש מערכות על ראוניץ' ומוכן לגמר הרביעי באוסטרליה מול נולה: "אי אפשר לעשות שום דבר בצורה רעה". פאט קאש סיכם: "מארי זז טוב והיה מלא ביטחון בסיום"

: אנדי מארי, טניסאי סקוטי. AP
ניצחון מתיש. מארי/AP

אנדי מארי העפיל היום (שישי) לגמר אליפות אוסטרליה בפעם החמישית בקריירה, אחרי שניצח בקרב אדיר בחמש מערכות וכארבע שעות את הקנדי מילוש ראוניץ', 6:4, 5:7, 7:6, 4:6, 2:6. מארי נקלע לפיגור של מערכה פעמיים במהלך המשחק, אך ידע להתאושש וינסה כעת לנקום בנובאק דג'וקוביץ', שניצח אותו שלוש פעמים בעבר בגמר הטורניר, כולל בשנה שעברה.

בסך הכול, יהיה זה גמר גרנד סלאם תשיעי בקריירה למארי, שמחפש זכייה שלישית. הוא מחזיק מול נולה במאזן 21:9 בלבד לאורך הקריירה והפסיד לו בשישה מתוך שמונת המפגשים ביניהם בגרנד סלאמים. אגב, מארי ואחיו ג'יימי הפכו לשני האחים הראשונים אי פעם שמעפילים באותו גרנד סלאם למשחקי הגמר, לאחר שג'יימי עשה זאת בזוגות.

"היה לי קשה מאוד, בעיקר במערכה השלישית", סיכם מארי המותש, שיזכה למנוחה של קצת פחות מ-48 שעות, "הוא לא פספס אף הגשה בשובר השוויון ומאוד מתסכל להיות במצב בו אין לך שום אפשרות להגיב לנקודות. לאורך המשחק, הצלחתי להתחיל לקרוא טוב יותר את ההגשות שלו וזה היה קריטי. מילוש נחלש במערכה החמישית בגלל הפציעה והעייפות, לצערו הרב. ברור שהיה לי קצת מזל בקטע הזה, אבל אני בעיקר מנסה להישאר מרוכז".

לקראת יום ראשון אמר הסקוטי: "יש המון דברים חשובים כשאתה משחק נגד השחקנים הכי טובים בעולם, אי אפשר לעשות שום דבר בצורה רעה. נובאק מאוד אוהב את המגרש פה ושיחקנו כאן כבר לא מעט פעמים. אני מקווה שהפעם התוצאה תהיה שונה".

פאט קאש, אגדת העבר, סיכם את המשחק עבור BBC: "ההתמודדות הזו לא תיקח יותר מדי אנרגיה ממארי, כי הראלים לא היו ארוכים במיוחד. הוא זז טוב מאוד על המגרש לקראת הסיום והיה מלא ביטחון. הוא יודע שהוא כשל בגמר האחרון מול דג'וקוביץ' והוא יודע שאסור לו למעוד הפעם ושהוא יהיה חייב להפעיל לחץ. אני מקווה בשבילו שהוא למד מהטעויות של השנה שעברה".

  • עוד באותו נושא:
  • אנדי מארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully