וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: הפועל חולון תנסה לעצור את מכבי חיפה

29.1.2016 / 15:15

המשחק ה-80 בין הקבוצות בליגה הבכירה יהיה בעצם מפגש בין קבוצות שנמצאות במגמות הפוכות (20:00, ספורט 5). חולון הפסידה בשמונה מתשעת משחקיה האחרונים, חיפה ניצחה בשישה מתוך שבעה. בקלנד נפצע בעין ויחמיץ את המשחק

one

בווידאו: תקציר המשחק הקודם בין הקבוצות

המחזור ה-18 בליגת העל ייצא לדרך מחר (שבת, 20:00, ספורט 5) עם המשחק בו תארח הפועל חולון את מכבי חיפה בסיבוב הראשון ניצחה חיפה ברוממה את חולון 62:66 כשרנה רוז'ו מוביל אותה עם 14 נקודות.. המפגש מחר יהיה ה-80 בין הקבוצות בליגה הסדירה, כשהמאזן עומד על 20:59 לטובת חולון. באולמה הביתי חולון מובילה 9:31.

הפועל חולון מגיעה למשחק מהמקום האחרון בטבלה, אחרי הפסד למכבי ראשון לציון שהיה השני הרצוף של הקבוצה והשמיני בתשעת המחזורים האחרונים. המשחק נגד הירוקים יהיה הראשון מזה למעלה מחודש שבו חולון עולה עם אותו הסגל כמו במשחק שקדם לכך, ובקבוצה מאמינים שזה יעזור להם להציג יכולת טובה יותר. שלושת שחקני הרכש החדשים של הקבוצה - אדם אריאל, שלומי הרוש ואיבן רדנוביץ', רחוקים מלהרשים עד כה עם 4.7 , 3 ו-2 נקודות בממוצע בהתאמה. בקבוצה רואים את המשחק נגד חיפה כקריטי בניסיון להוציא את העגלה מהבוץ. מאמן הקבוצה דן שמיר אמר: "עברנו שבוע טוב של עבודה ואני מקווה שהמשחק מחר יוציא אותנו לדרך חדשה. חיפה קבוצה קשוחה וכדי לנצח נצטרך רמה גבוהה של אגרסיביות ופיזיות מכולם".

מכבי חיפה עלתה למקום השלישי בטבלה בזכות שישה ניצחונות בשבעת המשחקים האחרונים. בקבוצה היו מאושרים מהיכולת של השחקנים בניצחון החוץ על הפועל ירושלים בשבוע שעבר, ומאמינים שהוא שבר מחסום פסיכולוגי שמנע מהם לפרוץ לחלק העליון בפתיחת העונה.שני שחקנים שנמצא בכושר נהדר הוא חנן קולמן, שרושם 16.6 נקודות ו-3.3 אסיסטים בשלושת המחזורים האחרונים. רג'ינלד באקנר נפצע בעין השבוע באימון ולא כשיר למשחק.

רנה רוז'ו שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
בלט במשחק הקודם נגד חולון. רוז'ו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully