וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת נתניה פתחה בחקירה בעקבות איומים על דורון אוסידון

29.1.2016 / 14:50

יו"ר מכבי נתניה הגיש תלונה בעקבות סטטוס שפורסם בדך הפייסבוק של הקבוצה. בין היתר נכתב: "גיהנום בכל מקום זה מה שמחכה לך, מי שיפגע במכבי נתניה נפגע בו🔫🔫🔫"

one

משטרת נתניה פתחה בחקירה בעקבות איומים על יו"ר מכבי נתניה, דורון אוסידון. שיאם של האיומים הגיע בסטטוס שפורסם היום (שישי) בדף הפייסבוק הרשמי של הקבוצה. בסטטוס יש לכאורה קריאה לאוהדים לא לשבת בבתים אלא לצאת לרחוב במטרה להגיע ליו"ר. בסוף אותו סטטוס הופיעו אימוג'ים של אקדחים.

אוסידון הגיש תלונה במשטרה ובכוונת החוקרים להגיע לאותו אדם שפרסם את הדברים. גורם במשטרה אמר לוואלה! ספורט כי המשטרה לוקחת את הנושא ברצינות יתרה. כזכור, לפני כשבועיים הגיעו אוהדים לביתו של אוסידון בתל אביב ואחרי כל משחק נאלץ היו"ר לצאת מהאצטדיון בליווי משטרתי. הבוקר הגיעו אוהדים לאימון וקיללו את אוסידון, אבל כאמור מה שעורר את המשטרה היה כאמור הסטטוס בפייסבוק.

תוכן הסטטוס (כפי שהופיע במקור):

יא קהל של בני זונות נמאס לשמוע אותכם יא נקבות , מי הוא בכלל בזכותו?! נוח לכם לשבת במחשב ולרשום דברים כי להסתכל למציאות בעיניים קשה לכם , אחרת תצטרכו לצאת לרחובות ולמחאות ולזה אין לכם כוח , דבר אחד יש לי להגיד לכם אוהדי מכבי נתניה , אתם קהל הכי קקה בארץ , קהל פייסבוק מספר 1 לכו חפשו מי יזיין אותכם לא יכול לקרוא כבר את אוסף השטויות שלכם בזכותו ? מי הוא בכללל סתם שכיר מסריח אוהד הפועל ,כל מישהו אחר היה עושה יותר יא קהל מטומטם , בן שרמוטה. טירון מתנהל כמו ילד בן 10 , אלף טעיות עושה בחצי עונה , עכשיו אתם תמשיכו לשבת ולזיין במוח פה ואנחנו נעשה לו גיהנום גי לא הוא מביא את הכסף תצאו מהסרט שאתם בונים לכם יא בני זונות , אוסידון עליהם אתה יכול לעבוד אבל עלינו לא ! גיהנום בכל מקום זה מה שמחכה לך , מי שיפגע במכבי נתניה נפגע בו🔫🔫🔫

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully