וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמניה וידיץ' הודיע על פרישה מכדורגל בגיל 34: "הגיע זמני"

הסרבי ששוחרר לאחרונה מאינטר, סיפר: "הפציעות בשנים האחרונות גבו מחיר". זכה בחמש אליפויות ובליגת האלופות עם מנצ'סטר יונייטד, ובעבר נחשב לאחד מהבלמים הטובים בעולם

נמניה וידיץ', מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
ייזכר לטובה באולד טראפורד. וידיץ'/רויטרס

נמניה וידיץ' הודיע היום (שישי) על פרישה מכדורגל בגיל 34. הבלם הסרבי אמר: "הגיע הזמן עבורי לתלות את הנעליים. הפציעות שעברתי בשנים האחרונות גבו מחיר. אני רוצה להודות לכל חבריי לקבוצות לאורך השנים ולכל המאמנים איתם עבדתי, ואני רוצה לומר תודה ענקית לכל האוהדים שתמכו בי לאורך השנים"

וידיץ' היה אחד מעמודי התווך של מנצ'סטר יונייטד בשנים 2006-2014. הוא זכה עם השדים האדומים בחמש אליפויות, שלושה גביעי הליגה, פעם אחת בליגת האלופות ופעם אחת בגביע העולם לקבוצות. באותן שנים נחשב לאחד מהבלמים הטובים בעולם וגם זכה בשלל תארים אישיים.

וידיץ' שהחל את הקריירה בכוכב האדום בלגרד, עבר ב-2004 לספרטק מוסקבה. אחרי שנה וחצי בבירת רוסיה, נמכר למנצ'סטר יונייטד תמורת כשבעה מיליון ליש"ט. אחרי שסיים את דרכו באנגליה בקיץ 2014, הסרבי חתם באינטר, אולם התקשה לשחזר את יכולתו הגבוהה מאנגליה. לפני פחות משבועיים הצדדים הודיעו על פרידה ולמרות שהייתה בו התעניינות, וידיץ' החליט לפרוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully