וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת באליפות אוסטרליה: סרינה רוצה תואר גרנד סלאם מספר 22

האמריקאית תפגוש את אנג'ליק קרבר (10:30, יורוספורט) ואם תנצח, תשווה את שיאה של שטפי גראף. הגרמניה שתגיע כאנדרדוג: "אין עלי לחץ. כולם אומרים שסרינה תזכה, אין לי מה להפסיד"

סרינה וויליאמס, טניסאית אמריקאית. AP
נראתה נהדר לכל אורך הטורניר. סרינה/AP

סרינה וויליאמס ואנג'ליק קרבר תעלנה מחר בבוקר (שבת, 10:30, שידור ישיר ביורוספורט) למגרש ברוד לייבר ארינה, למשחק גמר אליפות אוסטרליה הפתוחה לנשים. האמריקאית שמדורגת במקום הראשון בעולם ובטורניר, תגיע להתמודדות כפייבוריטית ברורה ותנסה להשיג תואר גרנד סלאם 22 בקריירה. אם היא תעשה זאת, היא תשווה את מאזנה לזה של שטפי גראף ותהפוך לשיאנית תארי הגרנד סלאם בעידן הפתוח ביחד עם הגרמניה האגדית.

מאזן המפגשים בין וויליאמס לקרבר עומד על 1:5 לאמריקאית, והמשחק מחר יהיה הראשון בין השתיים מאז טורניר סטנפורד ב-2014. קרבר היא הגרמניה הראשונה במופיעה בגמר באוסטרליה מאז אנקה הובר ב-1996 ואם היא תפתיע, היא תהפוך לגרמניה הראשונה שזוכה באוסטרליה מאז גראף ב-1994.

סרינה התקשתה בסיבוב הראשון מול קמילה ג'ורג'י האיטלקיה, אבל מאז פשוט דורסת כל יריבה שעומדת מולה. מריה שראפובה לא יכלה לה ברבע הגמר ואגניישקה רדוואנסקה הובסה בחצי. "זה הגרנד סלאם הכי טוב שלי בשנה האחרונה", אמרה האמריקאית בת ה-34, "עדיין לא זכיתי, אבל גם אם אפסיד בגמר, אוכל לקחת מכאן דברים טובים כמו ההמשכיות שהראיתי ביכולת שלי".

קרבר שמדורגת 7 בטורניר וצפויה לטפס עד למקום הרביעי בעולם בזכות ההצלחה שלה במלבורן, מעולם לא הופיעה בגמר גרנד סלאם. "אין לי מה להפסיד וזה אומר שאני יכולה לעלות למגרש ולשחק בלי לחץ", היא אמרה, "רוב האנשים אומרים שסרינה תנצח, אבל זה אתגר שאני מוכנה אליו. לא מוטל עלי לחץ כמו שמוטל עליה".

אנג'ליק קרבר טניסאית גרמנייה. רויטרס
חולמת על סנסציה. קרבר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully