וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: שלושער לקלצ'י איהנאצ'ו, גם ארסנל עברה סיבוב

ילד הפלא בן ה-19 כיכב ב-0:4 של סיטי על אסטון וילה, גם סטרלינג כבש. שערים יפים לצ'יימברס ואלכסיס ב-1:2 של התותחנים על ברנלי. טוטנהאם הביסה את קולצ'סטר 0:4. ליברפול-ווסטהאם 0:0

חואן מאטה מנצ'סטר יונייטד חוגג שער. רויטרס
מאטה סידר לוואן חאל קצת שקט/רויטרס

הפרמיירליג לקחה חופשה קצרה ובסוף השבוע מתקיימים משחקי הסיבוב הרביעי של הגביע האנגלי. מנצ'סטר יונייטד הייתה הראשונה שעלתה לשמינית הגמר עם 1:3 בחוץ על דרבי כבר ביום שישי. טוטנהאם הצטרפה אליה עם 1:4 בקולצ'סטר, ולאחר מכן עשו זאת גם ארסנל (1:2 על ברנלי) ומנצ'סטר סיטי (0:4 על אסטון וילה). ליברפול סיימה ב-0:0 ביתי מול ווסטהאם. צ'לסי תשחק ביום ראשון נגד מ.ק דונס.

שחקני טוטנהאם חוגגים. GettyImages
טיול קליל. שחקני טוטנהאם חוגגים/GettyImages

דרבי קאונטי - מנצ'סטר יונייטד 3:1

הגביע האנגלי נראה כמו התואר היחיד שהשדים האדומים עוד יכולים לזכות בו העונה והם עשו עבודה מצוינת במשחק חוץ לא פשוט מול יריבה מצמרת הצ'מפיונשיפ, שמצדה המשיכה בתקופה הרעה שלה, הכוללת חמישה מחזורי ליגה ללא ניצחון. ויין רוני העלה את האורחת על הלוח בדקה ה-16 לאחר שקיבל את הכדור בנבדל קטן, יצר לעצמו מצב וסובב נהדר לפינה הרחוקה. אלא שדרבי הגיבה ובדקה ה-37 ג'ורג' ת'ורן הסתנן בין הבלמים ואיזן מקרוב. יונייטד לא נבהלה וסיפקה מחצית שנייה טובה, כאשר בדקה ה-65 ג'סי לינגארד העביר רוחב ודיילי בלינד הגיח מאחור וכבש בנגיעה רכה. שבע דקות לסיום, חואן מאטה קיבל כדור מאנתוני מרסיאל ושם את השלישי כדי לסגור עניין.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

קולצ'סטר - טוטנהאם 4:1

התרנגולים עברו את נועלת טבלת הליגה השלישית, במשחק בו הכדורגל לא היה החלק העיקרי. כבר אחרי פחות משתי דקות, התנגשות ראשים קשה בין טום איסטמן לאלכס ווינטר הותירה את האחרון במצב מדאיג על כר הדשא, כשהוא ממש מפרכס. ווינטר פונה לבית החולים, משם נמסר לאחר מכן כי מצבו טוב והוא נשאר להשגחה. גם איסטמן הוחלף בחלוף 20 דקות בעקבות פציעת הראש, ובלי שניים משחקי ההגנה שלה נכנעה קולצ'סטר לשער יפה של נאסר צ'אדלי (27) במשחקו ה-100 במדי טוטנהאם, בעיטה מרחוק של אריק דייר (64) שהוסטה פנימה ושער נוסף של צ'אדלי (78). שער עצמי של בן דייויס (80) המתיק מעט את הגלולה מבחינת קולצ'סטר, אבל טים קארול (82) כבש מקרוב את הרביעי.

שחקן קולצ'סטר אלכס ווינטר. רויטרס
רגע מפחיד. אלכס ווינטר מקולצ'סטר/רויטרס

ארסנל - ברנלי 1:2

התותחנים שלא ניצחו כבר שלושה משחקים ברציפות התאוששו על חשבונה של קבוצת הצמרת מליגת המשנה. קאלום צ'יימברס כבש ראשון כששחרר בעיטה נפלאה עם החלק החיצון של הנעל בדקה ה-19, סם ווקס השווה לאורחת בדקה ה-30, אך אלכסיס סאנצ'ס סיים מבצע קבוצתי נהדר וקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-53.

שחקן ארסנל קאלום צ'יימברס עם אלכס אוקסלייד צ'מברליין. GettyImages
ביצוע יפהפה. צ'יימברס/GettyImages

אסטון וילה - מנצ'סטר סיטי 4:0

אסטון וילה כבר סחטה העונה 0:0 ביתי ממנצ'סטר סיטי ובעונת 2013-14 גם גברה עליה בווילה פארק 2:3, אך הערב היא לא היתה בעניינים. גיבור המשחק היה קלצ'י איהנאצ'ו, שכבש כבר בדקה הרביעית מטווח קרוב. בדקה ה-24 קיבלו הסיטיזנס פנדל לאחר שרחים סטרלינג הוכשל ברחבה, ואיהנאצ'ו חגג צמד. החגיגה הפכה היסטורית בדקה ה-73, כשאיהנאצ'ו השלים שלושער, ובכך, הרצף נמשך: בכל ששת הפעמים שילד הפלא בן ה-19 כבש העונה, סיטי ניצחה. ראחים סטרלינג דאג להניח את הדובדבן על הקצפת בדקה ה-76, ולקבוע את תוצאת המשחק.

שחקן מנצ'סטר סיטי קלצ'י איהנאצ'ו. GettyImages
הצגה של ילד הפלא. קלצ'י איהנאצ'ו חוגג עם החברים/GettyImages

ליברפול - ווסטהאם 0:0

אחרי שהפסידה לה פעמיים בליגה כבר העונה, הפעם ליברפול לא הפסידה לווסטהאם, אבל ספק אם זה מנחם מישהו מהאדומים באנפילד. המייטי רדס נפרדו ב-0:0 מהקבוצה של סלאבן ביליץ' וייאלצו לנצח באפטון פארק כדי לעלות לשמינית הגמר. הקבוצה של יורגן קלופ בעטה שש פעמים למסגרת ו-10 בעיטות נוספות שלה הלכו מחוץ למסגרת, אבל היא לא הצליחה למצוא את הרשת.

שחקן ליברפול ג'ו אלן מול שוער ווסטהאם דארן רנדולף. GettyImages
רנדולף מול אלן/GettyImages

משחקים נוספים

פורטסמות' - בורנמות' 2:1
ווסט ברומיץ' - פיטרבורו 2:2
בולטון - לידס 2:1
רדינג - וולסול 0:4
שרוסברי - שפילד וונסדיי 2:3
נוטינגהאם פורסט - ווטפורד 0:0
קריסטל פאלאס - סטוק סיטי 0:1
אוקספורד יונייטד - בלקבורן 3:0
ברי - האל סיטי 3:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully