וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדכונים חיים לקראת שבת: בכר מתלבט בין ברדה לשהר, גוטמן תרגל 3 בלמים

אוהדי הפועל תל אביב ימחו נגד היכולת לפני המשחק מול באר שבע, שתחסר את סוארס. ראדוניץ' עשוי לערוך בכורה ברעננה, פריצה בסגל של מכבי פתח תקוה, עאבד בסגל קרית שמונה

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. ברני ארדוב
שוב פעם יכולים להגדיל את הפער לפחות זמנית. הפועל באר שבע/ברני ארדוב

משחקי שבת

מכבי נתניה - בני סכנין (16:00, ספורט1 ו-HD)

הפועל חיפה - הפועל כפר סבא (18:00)

עירוני קרית שמונה - בני יהודה (18:30)

הפועל תל אביב - הפועל באר שבע (19:30, ספורט1 ו-HD)

הפועל רעננה - מכבי פתח תקוה (20:00)

שחקן הפועל תל אביב, עופר ורטה. אדריאן הרבשטיין
חוזר ל-11. ורטה/אדריאן הרבשטיין

20:30: הפועל תל אביב: ארגון האוהדים, "האולטראס" פרסם הערב הודעת תמיכה בשחקנים למרות התוצאות החלשות, אולם הודיע כי במהלך החימום למשחק מול באר שבע, שערים 4-5 יישארו ריקים: "אנו מקווים שבכך יהיה מספיק על מנת להבהיר לשחקנים שלנו שעם כל האהבה, אנחנו מצפים מהם ליותר" (עמית גולדשטיין)

17:52: הפועל חיפה: דור מלול בספק ויעשה מבחן כשירות. אם ייעדר, לירן סרדל ימשיך כמגן ימני. בן מרגי מתלבט בין רוצ'ט לז'רקו קוראץ', שזוכה לעדיפות ואם ייפתח, יעלה כחלוץ שלישי לצד תומר סוויסה ומהראן לאלה (עמית גולדשטיין).

15:54: הפועל תל אביב: אחרי שני הפסדים רצופים ועם לא מעט לחץ ועצבים תנסה מחר הפועל תל אביב לעצור את מוליכת הטבלה. "אנחנו צריכים נס כדי להוציא נקודות מבאר שבע ומכבי", אמרן היום בקבוצה. המאמן אלי גוטמן תרגל הרכב שכלל שלושה בלמים: איאד אבו עביד, אדי גוטליב ולוקאס וינטרה, אבל הוא עדיין מתלבט בנוגע למערך. עופר ורטה יחזור להרכב, אלון תורג'מן ימשיך לפתוח בחוד (עמית גולדשטיין).

15:39: הפועל כפר סבא: טל בנש לא בסגל בגלל פציעה וגם מאוויס צ'יבוטה המורחק ואורי שטרית ייעדרו. אוהד כהן יחזור לשער (יניב טוכמן)

13:38 עירוני קרית שמונה: אחמד עאבד יחזור לסגל, בעוד קאסיו פרננדס עדיין פצוע וייעדר. שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק: "צריך לצאת מהבינוניות הזאת, שיפסיקו לדבר עלינו כעל קבוצה בלי כיוון, אנחנו שווים יותר מזה" (אופיר סער)

13:32 מכבי נתניה: סער בנבנישתי לא יהיה בסגל למשחק מחר מול בני סכנין אחרי שמתח את שרירי המפשעה. ירין חסן יחזור לסגל אחרי שהצליח להתגבר על הפגיעה בברכו, אבל הוא לא יפתח בהרכב. אמייה טגה ישחק בקישור ביחד עם חמזה בארי והם ינסו למצוא את איציק כהן בחוד לצד השחקן הכי מתוקשר השבוע, ארון שוינפלד (יניב טוכמן).

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

13:00 הפועל חיפה: הקשר עאהד עזאם, שנפצע עוד לפני פתיחת העונה במחנה האימונים באיטליה, ערך היום (שישי) אימון ראשון לאחר יותר מחמישה חודשים. עזאם נותח לאחר שקרע את הרצועה הצולבת, עבר שיקום אצל הפיזיותרפיסט דובי שטיין ויחזור בהדרגה לפעילות מלאה (עמית גולדשטיין).

12:37 הפועל באר שבע: ברק בכר התלבט מאוד לגבי ההרכב משום שבן שהר הבקיע במשחק האחרון כשהחליף את אליניב ברדה, ולמאמן יש רצון להתחיל לשלב את וובה בראון ומהראן ראדי שנכנסו כמחליפים במשחק האחרון. באימון המסכם לא תורגל הרכב, אבל נראה כי המאמן לא מתכוון לערוך שינויים פרט להתלבטות בעמדת החלוץ. אימון היום הגיע רועי גורדנה, שנפרד מחבריו לקבוצה (איציק יצחקי).

12:14 בני סכנין: אחרי ההעפלה לרבע גמר הגביע, בקבוצה מקווים להמשיך את המומנטום גם בליגה ולהשיג ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות. לקראת המשחק נגד מכבי נתניה, ברשימת הפצועים של יוסי אבוקסיס נמצאים חאלד חלאיילה, השוער רן קדוש והבלם אברהם פאס. ויאם עמאשה נמצא בספק זכר לפציעה ממשחק הגביע, ועל כן הילאל מוסא עשוי לפתוח ב-11. מוחמד זבידאת תורגל בעמדת המגן השמאלי (אורן קורנפלד).

ראדה פריצה שחקן מכבי פתח תקוה סופג כרטיס צהוב. ברני ארדוב
חוזר לסגל. פריצה/ברני ארדוב

12:04 בני יהודה: ברשימת הפצועים של הכתומים לקראת המשחק נגד קרית שמונה נמצאים איציק עזוז, שיעבור ביום שלישי בדיקה שתכריע לגבי חומרת פציעתו, ודולב חזיזה שסובל ממתיחה. בן צעירי ישוב לסגל, אבל יוסי מזרחי עשוי להמשיך עם שון גולדברג בעמדת המגן השמאלי. הקבוצה תצא בשעות הצהריים לבית מלון בצפון שם היא תשהה עד למשחק (אורן קורנפלד).

11:20 מכבי פתח תקוה: גידי קאניוק לא יוכל לשחק נגד הפועל רעננה בגלל צהובים. לעומתו, הבשורה החשובה מבחינת הקבוצה היא שראדה פריצה, שהתלונן עד כה על כאבים בשריר התאומים, כשיר ויהיה בסגל. גיא מלמד ועומר דנינו פצועים ולכן ייעדרו. עידן שמש ישוב לסגל אחרי היעדרות ממושכת. כפי שפרסמנו, הקשר רועי גורדנה שסיכם בקבוצה עד לתום העונה יחתום על החוזה ביום ראשון ויוכל לעמוד לרשות הצוות המקצועי בגמר גביע הטוטו נגד קרית שמונה ביום שלישי (אורן קונפלד).

10:50 בני יהודה: אנטוניו מרשיץ', הקשר הקרואטי שהוחתם בשבוע שעבר, צפוי להיות בסגל לקראת המשחק נגד עירוני קרית שמונה בחוץ. שחרורו הבינלאומי הגיע והוא עשוי אף לפתוח. לעומתו, חסן אבו זייד עדיין לא יוכל לשחק לאחר ששחרורו מרוסיה טרם הגיע, ובקבוצה מקווים שלפחות בתחילת השבוע הנושא הזה ייפתר. "אנחנו עם רצף טוב גם אם לא שיחקנו כדורגל טוב במשחקים האחרונים, אבל חשוב שנשמור על המומנטום", אמרו במועדון (אורן קורנפלד).

10:37 הפועל רעננה: דיאן ראדוניץ' שהושאל עד סוף העונה ממכבי תל אביב, יוכל לעמוד לרשותו של חיים סילבס ואולי אף לפתוח בהרכב. גם ליאור לוי, שעבר מהפועל עכו, צפוי להיכלל בסגל והיום הוא קיים כבר את אימונו השלישי בקבוצתו החדשה. השחקנים שנעדרו מהגביע בגלל מחלות, אוואנס קאנגווה ועמנואל אמבולה, שבו להתאמן וצפויים לשחק. "מכבי פתח תקוה קבוצה טובה. יהיה לנו קשה מאוד נגדם", הודו במועדון.

שחקני בני יהודה חוגגים. יוסי ציפקיס
לא רוצים לאבד את המומנטום. שחקני בני יהודה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully