וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פט ריילי עונה לרענן כץ: "לברון מעולם לא דרש את פיטורי ספולסטרה"

נשיא מיאמי השיב לטענות הישראלי לפיהן לברון ניסה להדיח את מאמן מיאמי מתפקידו, כפי שעשה כביכול עם בלאט: "דברים עוברים דרכו, אבל זה שקר". כתב ESPN טוען: "כל הוותיקים שנאו את בלאט"

מערכת וואלה!

בווידאו: הכל שטויות במחווה לדיוויד בלאט

שבוע עבר מאז פיטורי דיוויד בלאט, אבל בארצות הברית לא מרפים. פט ריילי הגיב הלילה (בין חמישי לשישי) בביטול לדיווחים שעלו בימים האחרונים, ולפיהן לברון ג'יימס דרש את פיטוריו של אריק ספולסטרה כשהשניים שיתפו פעולה במיאמי. הכל החל, למעשה, מציטוט של רענן כץ לתקשורת הישראלית. "מעולם, מעולם לברון לא פנה אליי ודרש לפטר את אריק ספולסטרה. זו המצאה מוחלטת", אמר נשיא ההיט, לפני שהסביר כיצד תהליך קבלת ההחלטות היה עובד בזמנו. "הרבה דברים שנאמרים בחדרי חדרים עוברים דרך לברון. אפשר להתווכח אם זה נכון או לא נכון, אבל ככה זה עובד באופן טבעי. אבל בכל מה שקשור לדיווח הספציפי הזה - אז לא, לברון מעולם לא נכנס אליי לחדר וביקש משהו מהסוג הזה".

שחקן לברון ג'יימס מקבל את תואר ה-MVP לצד הג'נרל מנג'ר פט ריילי, המאמן אריק ספולסטרה. רויטרס
אז מה היה שם? ריילי, לברון וספולסטרה/רויטרס

בארצות הברית מתנערים מרענן כץ. הבוקר צוין ב-ESPN כי על אף העובדה שהוא מחזיק כ-10 אחוז מהמניות במיאמי, הוא רחוק מלהיות בסוד העניינים. ריילי, על כל פנים, אמר שהוא לא מכיר אישית את כץ. "כבר הייתי בסיטואציה כמו הסיטואציה שיש עכשיו סביב לברון ג'יימס. כשעזבתי את הלייקרס בשנות ה-90 ועברתי לניקס הרבה שמועות ריחפו מעליי. אחר כך דלפו כל מיני דברים מהתקופה שלי במיאמי. לקח בערך עשור עד שכל השמועות האלה לא הופיעו".

ריילי התייחס גם למצבה של ההיט. "אנחנו בעיצומו של תהליך. זה נראה שיש קבוצה אחת במזרח שיכולה להיות מעל כולן, וזו קליבלנד. אבל אני עדיין בטוח שיש לנו מה למכור כולם, או מול כל קבוצה אחרת במזרח".

בינתיים, כתב ESPN בריאן ווינדהורסט ממשיך לשפוך אור על מה שהתרחש בחדר ההלבשה של הקאבס. "בכל 14 שנותיי כעיתונאי שמסקר את ה-NBA לא ראיתי דינמיקה כזו רעועה בין מאמן לשחקנים", אמר העיתונאי הנחשב מקורב ללברון. "לא יודע איך היו היחסים שלו עם שחקנים בנבחרת רוסיה, או כשאימן ביוון, ישראל ואיטליה. כל מה שאני יודע זה שראיתי בן אדם בלי מינימום יכולת לגרום לשחקנים שלו לכבד אותו. כל השחקנים הוותיקים לא אהבו אותו. זה לא רק לברון, שלכולם ברור שהיו לי עניינים איתו. מדובר גם בשחקנים אחרים. כל שחקן פרט למתיו דלבדובה וג'ו האריס, למעשה".

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
"כל הוותיקים שנאו אותו". בלאט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully