וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה במגעים מתקדמים עם הקשר הבולגרי ולדימיר גאדז'ב

29.1.2016 / 8:43

השחקן בן ה-28 עשוי להצטרף לירוקים. גורם שמעורב בעסקה: "המטרה היא לסגור איתו עד תחילת השבוע". גם ז'אורז'יניו עדיין בתמונה, טואטחה לא צפוי להיות בסגל למשחק נגד הפועל עכו

one

על פי פרסומים בחו"ל, מכבי חיפה מנהלת מגעים מתקדמים עם הקשר ולדימיר גאדז'ב. הבולגרי קיבל לפני כמה שבועות הודעת שחרור מלבסקי סופיה שמצויה בקשיים כלכליים ואם יגיע לחיפה, זו כנראה לא תצטרך לשלם עבורו דמי העברה. לאחרונה הוא סיכם את תנאיו בקובאן הרוסית, אבל זו ביטלה את ההסכם בטענה שאין לה מקורות מימון והוא שוקל לתבוע אותה בשל כך.

גורם שמקורב לעסקה אף אמר הבוקר: "המטרה היא לסגור איתו עד תחילת השבוע". גאדז'ב בן ה-28 נחשב בעבר לאחד משחקני העתיד של הכדורגל הבולגרי ונרכש על ידי פנאתינייקוס כשהיה בן 17. הוא לא הצליח לעמוד בציפיות והושאל לכמה קבוצות קטנות ביוון, עד שב-2008 חזר ללבסקי סופיה. ב-2010 ערך בכורה בנבחרת בולגריה והספיק לצבור במדיה 28 הופעות.

במכבי חיפה מנסים להגיע לסיכום עם אחד משלושה קשרים זרים בהם מעוניין רוני לוי, כשגאדז'ב הוא אחד מהם. במועדון אמרו ש"המטרה היא לסגור קשר עד יום ראשון. יהיה קשה לסכם עם שחקן ברגע האחרון". חלון ההעברות בישראל ייסגר ביום רביעי. אם במועדון לא יצליחו לסכם עם קשר עד תחילת השבוע, לא מן הנמנע שלוי ינסה לחזור לאופציית ז'אורז'יניו מבני סכנין כדי לעבות את החלק הקדמי בשחקן נוסף. גם אופיר מזרחי עדיין נמצא בתמונה.

יוסי בניון לא כשיר למשחק מול עכו ביום ראשון. איסמעיל ריאן עשוי לפתוח במקומו. ייתכן שאלירן עטר יחליף את חן עזרא. טאלב טואטחה עדיין לא מורשה לשוב לאימונים ולא צפוי להיות בסגל. בינתיים לא הוגשה הצעה רשמית ואם לא תוגש עד מחר חיפה תודיע לשחקן שהוא נשאר בקבוצה עד הקיץ ואז תנסה למכור אותו. רוני לוי אמר: "מכבי חיפה היא פלטפורמה טובה כדי לצאת ממנה לחו"ל. הוא צריך להבין שחיפה עוזרת לשחקנים שלה להתקדם".

לידיעה על מועמדותו של גאדז'ב למכבי חיפה

שחקן לבסקי סופיה, ולדימיר גאדז'ב. EuroFootball, GettyImages
יגיע לכרמל? גאדז'ב/GettyImages, EuroFootball

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully