וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יזיק צפוי לעזוב בתום העונה. אוברניאק: "שהשופטים יתנו כבוד"

5.1.2016 / 8:54

מנכ"ל מכבי חיפה צפוי לסיים את תפקידו אחרי למעלה מ-13 שנה. במועדון תקפו: "שבאיגוד יעשו סדר בהחלטות השערורייתיות שלהם". לוי עדיין מחפש קשר, שבחים לבניון, גם ג'אבר ולביא קיבלו מחמאות

one

סוף עידן במכבי חיפה? המנכ"ל איתמר צי'זיק צפוי לעזוב את מכבי חיפה אחרי למעלה מ-13 שנה בתפקיד, כך נודע הבוקר (שלישי) לוואלה! ספורט. המועמד המוביל להחליפו הוא אסף בן דב, ששימש קודם לכן בתפקיד בכיר ב'משביר לצרכן'. גורם המעורה בפרטים אישר את הידיעה וסיפר לוואלה ספורט: "צ'יזיק יעזוב בכל מקרה, השאלה היא מתי. בן דב כבר ישב עם מכבי חיפה, והוא יהיה כנראה המנכ"ל הבא. בכל מקרה, צ'יזיק לא הולך מחר בבוקר. יש כאן עניין של חפיפה, ובארגון כזה גדול סביר להניח שהיא תיקח לא מעט זמן".

איתמר צ'יזיק מנכ"ל מכבי חיפה. קובי אליהו
חלק מהתקופה הנפלאה של המועדון. צ'יזיק/קובי אליהו

צ'יזיק, 69, הגיע למכבי חיפה ב-2002. בעונה הראשונה תחת ניהולו זכתה הקבוצה להגיע לליגת האלופות. מאז היה שותף לחמש זכיות של הקבוצה באליפות ליגת העל בכדורגל בישראל. בשנים האחרונות צ'יזיק היה פעיל בפרויקט הקמת אצטדיון סמי עופר במבואות הדרומיים של חיפה, שב-2014 נחנך והפך אצטדיון הבית של הקבוצה במקום אצטדיון קריית אליעזר. בשנים 2008-2010 כיהן במקביל כאחד מ-14 נציגים בדירקטוריון ECT, ארגון הגג של מועדוני הצמרת של הכדורגל באירופה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתגר חדש. בן דב/מערכת וואלה!, צילום מסך

במכבי חיפה דיברו במהלך השבוע על חשיבות הניצחון על קבוצה גדולה. הקבוצה של רוני לוי אמנם לא ניצחה אתמול כשסיימה ב-1:1 מול הפועל באר שבע, אבל שם שאבו עידוד בזכות משחק שביעי ללא הפסד, ודקות טובות מול מוליכת הטבלה. "יש מגמת שיפור בקבוצה במחזורים האחרונים. רוני כל הזמן מדבר על הטווח הארוך, אז כנראה שזה הגיע. ברור לנו שמדובר בתהליך, אבל בניגוד לתחילת העונה, פתאום אתה יכול להסתכל על שאר קבוצות הצמרת", אמרו בקבוצה.

לוי עצמו עדיין מחפש קשר זר. מכבי חיפה עדיין לא התקדמה עם שחקן כזה. המאמן רצה ללכת על אחת משתי אפשרויות: החתמת וובה בראון וז'אורז'יניו, או החתמת קשר אחורי זר ואופיר מזרחי. כרגע, נראה כי אף אחת מהאפשרויות לא תצא אל הפועל בשל העובדה שאיזי שירצקי מקשה מאוד על שחרורים מהקבוצה, אולי פרט לדילמוני שעוד עשוי להגיע בעקבות פציעת סאן מנחם.

בקבוצה היו מרוצים ממספר שחקנים, בהם יוסי בניון שימשיך לפתוח בבלומפילד מול מכבי תל אביב, אבל הזכירו בעיקר את שני השחקנים הצעירים – נטע לביא ועטאא ג'אבר, שאף בישל את השער הראשון. רוני לוי אמר: "אנחנו מאוד שמחים שיש שחקנים ממחלקת הנוער שלנו, צעירים מוכשרים שמוכיחים בגרות ויכולת. אני רק מקווה שיקפידו גם מבחינת רצינות ומבחינת רמת טובה".

יוסי בניון שחקן מכבי חיפה (שמאל) מול אובידיו הובאן שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
זכה לשבחים. בניון/ברני ארדוב

לרוני לוי יש לא מעט בעיות בסגל שלו לקראת שני המשחקים הקרובים, ראשית מול מכבי תל אביב ביום ראשון, ולאחר מכן לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים בגביע המדינה. את משחק הליגה יחמיצו גליינור פלט, שהורחק אתמול, ואוראל דגני, בשל צהובים. את המשחק השני בגביע יחמיץ לא רק פלט (הרחקה שנייה העונה, לכן ייעדר שני משחקים), אלא גם לודוביק אוברניאק, שספג צהוב חמישי.

"הגיע הזמן שבאיגוד השופטים יעשו סדר בהחלטות השיפוט השערורייתיות שלהם. הם גומרים לנו משחקים, נמאס כבר מהמצב הזה", אמר אחד השחקנים שנשמע זועם בצאתו מחדר ההלבשה. לוי הודה כי "יהיה קשה מאוד בסגל חסר. יש שחקנים מחליפים, הם יקבלו הזדמנות". אוברניאק, שהוזכר גם כמועמד לעבור לפוגון שצ'צ'ין הפולנית, התייחס בין היתר גם לעניין הזה: "במחצית ראשונה הינו מצויינים, פתחנו טוב ויכולנו לגמור את המשחק מוקדם. אחרי שספגנו היה קשה לשלוט במשחק. יכולנו לנצח ויכולנו להפסיד. לא נורמלי שאנחנו מקבלים שמונה אדומים מתחילת העונה, צריך לתת כבוד למועדון כמו מכבי חיפה". ולדימיר גאדז'ב הבולגרי של לבסקי סופיה הוצע להפועל באר שבע ולמכבי חיפה. בשלב זה, עדיין לא התקבלה כל החלטה לצרפו.

שחקן מכבי חיפה, לודוביק אוברניאק. ברני ארדוב
כועס על האדום. אוברניאק/ברני ארדוב

הקשר נשאל לגבי תפקודו במגרש וענה: "אני חושב על הקבוצה ולא על עצמי. מה שהמאמן יבקש ממני לעשות, אעשה. אשחק בכל עמדה והכול לטובת הקבוצה. בליל שיחקתי בעמדה דומה לזו שאני משחק בה עכשיו, אז זאת לא בעיה בשבילי לשחק בעמדות האלו". לסיום אמר: "אני מנסה לתת את הכול למען הקבוצה, קצת קשה להביא מספרים ברגע שאתה מסדר את המשחק ומחלק כדורים, כי אתה נמצא פחות זמן בתוך הרחבה. יש לנו שני שחקנים צעירים שנתנו הכול ואני מאוד גאה בהם". אלירן עטר הוחלף לאחר שלא חש בטוב עוד בעליה לכר הדשא לקראת המחצית השנייה.

ומה עם רשימת העוזבים? אלון תורג'מן צפוי לסגור בימים הקרובים בהפועל תל אביב. אביחי ידין כבר סגר את תנאיו. השניים יעזבו רק בהשאלה. שחר הירש מעוניין לצבור דקות משחק ולכן עדיין לא חתם בעירוני קרית שמונה. המטרה היא להשאילו, אלא אם יימכר בעסקה חליפין לקריית שמונה. אתמול פרסמנו כי אייל משומר נמצא על הכוונת של הפועל כפר סבא. המגן מעדיף קבוצה בכירה יותר, אך עדיין לא מצא קבוצה כזו.

(עדכון ראשון: 8:13)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully