וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מאשרים: מתקיימות שיחות עם האריס מדוניאנין

29.1.2016 / 12:26

הקשר הבוסני קיבל שחרור רשמי מדפורטיבו לה קורוניה והפך לשחקן חופשי. הצהובים מנהלים איתו מגעים וההחלטה האם לחזור לקרית שלום נמצאת בידיים שלו. במועדון מודאגים מהפציעה של סה

one

דפורטיבו לה קורוניה הודיעה הבוקר רשמית של שחרורו של האריס מדוניאנין. הבוסני מבוקש במכבי תל אביב וההחלטה האם לחזור לקרית שלום נמצאת בידיים שלו. במועדון אף אישרו שמתקיימות שיחות עם הבוסני הבינלאומי, ששיחק בקבוצה בשנים 2010-2012.

במכבי תל אביב יודעים שמדוניאנין הותיר רושם שלילי על לא מעט אנשים אחרי שעזב את הקבוצה, אבל בתקופה האחרונה שבו וציינו שאם הוא יסכים לשוב, הפעם זה יראה אחרת לאור העובדה שג'ורדי קרויף נמצא במועדון. מדוניאנין אמנם נולד בבוסניה, אבל עבר להולנד בגיל שבע ואם יחזור, תהיה לו שפה משותפת לא רק עם קרויף, אלא גם עם המאמן פטר בוס וחלק מהצוות שלו.

מאז שעזב את מכבי תל אביב בקיץ 2012, הקשר בן ה-30 שיחק שנתיים בגזיאנטפספור הטורקית ושנה וחצי נוספות בדפורטיבו לה קורוניה הספרדית. הוא היה שותף להעפלה ההיסטורית של נבחרת בוסניה למונדיאל 2014 ובטורניר עצמו רשם שתי הופעות, בהפסדים לארגנטינה וניגריה.

שחקן נבחרת בוסניה, האריס מדוניאנין. Julian Finney, GettyImages
מתקרב לקרית שלום? מדוניאנין/GettyImages, Julian Finney

זר אחר שכבר נמצא במכבי תל אביב, אורלנדו סה, מדאיג מעט את אנשי המועדון. החלוץ הפורטוגלי, שכבש אתמול (חמישי) בהופעת הבכורה שלו במשחק הגביע נגד הפועל ראשון לציון, סיים את המשחק, שהסתיים בניצחון 1:2 אחרי הארכה, עם פציעה בשריר התאומים. בחדר ההלבשה בסיום המשחק שכב סה על מיטת הטיפולים וקיבל סיוע ראשוני לכאב.

החלוץ לא היה מתוכנן לשחק במחצית השנייה מאחר שלא שיחק בצורה קבועה באנגליה והגיע בכושר גופני ירוד. אבל הנסיבות הובילו לכך שהוא שולב כבר אחרי 45 דקות ויחד עם ההארכה שיחק 75 דקות. במכבי מקווים שהפציעה של סה אינה חמורה. גורם בכיר במועדון אמר בסיום המשחק: "אנחנו לא רופאים. יש איזושהי בעיה עם החלוץ, אבל עדיין לא ברור מה יש לו בדיוק".

עוד באותו נושא

גביע המדינה: מכבי תל אביב ניצחה את הפועל ראשון לציון 1:2 בהארכה

לכתבה המלאה
אורלנדו סה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מכת פציעות. אורלנדו סה/ברני ארדוב

סה לא היה השחקן היחיד שנפצע במשחק. במכבי יבדקו היום גם מה מצבם של טל בן חיים הבלם, עדן בן בסט, דור מיכה ואבי ריקן. בן חיים הוחלף כבר במחצית הראשונה אחרי שספג מכה חזקה במותן. בן בסט ממש התקשה לעזוב את האיצטדיון בראשון לציון ודידה החוצה על רגלו.

עניין נוסף שעדיין לא ברור הוא מצבו של הקשר נוסא איגייבור. הניגרי לא שותף אתמול במשחק וייתכן כי הוא סובל מבעיה דומה לזו שהיתה לו בתחילת העונה ושבעטייה נעדר לתקופה ארוכה. איגייבור טען אמש כי הכל פתוח עבורו והוא רוצה לשחק מול בית"ר ירושלים ביום שני אבל צריך עדיין לבדוק את מצבו.

פטר בוס כינס בסיום המשחק את שחקניו בחדר ההלבשה ואמר: "אני מברך אתכם על העלייה לשלב הבא. נכון שלא עשינו זאת בצורה משכנעת אבל אני יודע מה זה לשחק מול קבוצה מלאת מוטיבציה שכובשת ראשונה ומשחקת בהתלהבות גדולה מאוד עם צפיפות רבה". בוס אמר לתקשורת על עמרי בן הרוש שהורחק במשחק: "אני בטוח שעומרי ילמד ממה שקרה לו היים וייקח איתו שיעור להמשך הקריירה".

(עדכון ראשון: 7:19)

פטר בוס מאמן מכבי תל אביב (שמאל). ברני ארדוב
"בן הרוש עוד ילמד". בוס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully