וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוס: "עשינו הרבה דברים לא טוב". חיים: "שונא להישאר עם מחמאות"

28.1.2016 / 23:27

מאמן מכבי תל אביב אחרי הניצחון על ראשון לציון בהארכה: "נצטרך ללמוד ממשחקים מהסוג הזה. החמצנו הרבה במחצית השנייה ונגררנו להארכה". חיים: "שואף להגיע לרמות הכי גבוהות"

ברני ארדוב

במכבי תל אביב בוודאי לא תיארו לעצמם שהם יצטרכו לעבוד כל כך קשה בדרך ל-1:2 על הפועל ראשון לציון בשמינית גמר הגביע, אבל היו מרוצים הערב (חמישי) מעצם עליית השלב. הצהובים יפגשו ברבע הגמר את הפועל כפר סבא.

seperator

מאמן מכבי תל אביב, פטר בוס: "אם אתה מגיע להארכה זה לא טוב. היה מאוד קשה. ידענו שזה לא יהיה משחק פשוט, גם בסיבוב הקודם וגם היום היו לנו קשיים, בעיקר אחרי שהם כבשו. היו לנו הרבה הזדמנויות במחצית השנייה, לא כבשנו ונאלצנו להגיע הארכה".

ההולנדי הוסיף: "אנחנו צריכים ללמוד ממשחקים כאלה כי עשינו הרבה דברים לא טוב. חשוב שניצחנו, אבל להרבה שחקנים כואב עכשיו, כי הם עבדו מאוד קשה. אבל אני מבטיח שנעלה עם 11 שחקנים גם מול בית"ר ירושלים ביום שני".

ערן זהבי אמר בסיום: "ראשון הסתגרו אחרי השער שלהם ויצאו למתפרצות. שלטנו כל המשחק, הגענו במחצית השנייה להמון מצבים. היו להם מצבים שהביכו אותנו וזה לא צריך לקרות. מגיע להם קרדיט, כי הם נלחמו, אבל אנחנו בשלב הבא. ההרחקה פגעה בנו מאוד, המשחק היה בידיים שלנו והשליטה הייתה שלנו. הם קיבלו ביטחון ושלחו שחקנים קדימה ואנחנו היינו בלי שחקנים הגנתיים. היה לנו קשה, אבל זה גם מתוק".

כוכב הדאבליסטית הוסיף: "כשהכדור ברשת, כל עוד הוא בפנים, לא משנה איך הוא נכנס. אני שמח שזה היה שער ניצחון, לא משנה איך הוא הגיע. הפנים כבר לבית"ר ירושלים. גם בליגה אנחנו מתקשים לפעמים, אין ספק שאם אנחנו רוצים לזכות בתארים, צריך להשתפר. ניפגש בטדי".

מאמן הפועל ראשון לציון, אופיר חיים: "אני לא אוהב להישאר עם מחמאות, אני שונא את זה מאוד. רציתי להעלות שלב. אני באמת גאה בקבוצה ובשחקנים, קשה מאוד לשחק בקצב הזה, אבל עמדנו בזה בכבוד. מבחינה אישית אני שואף לאמן ברמות הכי גבוהות ואני מאמין שאני אעשה את זה, אבל יש לי סבלנות".

עוד באותו נושא

גביע המדינה: מכבי תל אביב ניצחה את הפועל ראשון לציון 1:2 בהארכה

לכתבה המלאה
סה כובש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully