וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות התערבות משרד הספורט: האקרובטיות ייצאו לאליפות העולם

אור ערמוני, יובל ווינגולד וצליל הורביץ לא היו זכאיות למימון לקראת יציאתן לסין, אך לאחר שהן עירבו את השרה מירי רגב, הוחלט להתגייס ולמצוא פיתרון. רגב: "השינוי יאפשר לנו לתמוך בקבוצה גדולה יותר של מתעמלים"

שרת התרבות והספורט, מירי רגב. ניב אהרונסון
שרת התרבות והספורט, מירי רגב/ניב אהרונסון

האקרובטיות אור ערמוני, יובל ווינגולד וצליל הורביץ, שזכו במדליית ארד באליפות אירופה 2015 באקרובטיקה, נדרשו לאחרונה לממן מכיסן את ההשתתפות באליפות העולם בסין. אלא שכעת בזכות התערבות משרד הספורט נמצא הפיתרון, ושלוש הבנות יזכו למלגה שתאפשר את יציאתן.

על פי הנהוג, מכיוון שהאקרובטיות משתייכות לקבוצת הגיל הצעירה ביותר (עד גיל 16) שאינה זכאית לסיוע כספי של מלגות, לא ניתן היה לאשר להן זאת. שלוש הבנות פנו למשרד התרבות והספורט, ובתגובה החליטה השרה מירי רגב לנסות ולמצוא פיתרון עבורן. המשרד גייס את איגוד ההתעמלות למשימה, ובשיתוף פעולה הצליחו ליצור תיעדוף חדש לקבוצת הגיל הצעירה ומקור מימון מלגות, ובכך להבטיח את דרכן של שלוש הבנות לסין.

"מדובר בצעד חסר תקדים", אמרה רגב. "עד כה לא התאפשר לסייע למתעמלים השייכים לקבוצת הגיל הצעירה והשינוי הזה יאפשר לנו לתמוך קבוצה גדולה יותר של מתעמלים ישראליים בעלי הישגים בין לאומיים. כשקיבלתי את הפנייה של שלוש האקרובטיות, היה ברור שאעשה ככל שביכולתי לסייע להן. בזכותן זכתה מדינת ישראל לכבוד גדול באירופה כולה. אני רואה בהן ובכלל הספורטאים הישראלים שגרירות ושגרירים של המדינה לכל דבר ועניין ומקווה כי גם באליפות העולם בסין הן יצליחו ויגיעו להשגים גבוהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully