וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט ארנשו פרש: "תמיד פחדתי לראות את סוף הקריירה שלי"

החלוץ הוולשי הנהדר, ששיחק חצי עונה במכבי תל אביב תחת אוסקר גרסיה, תלה את הנעליים ויהפוך למאמן חלוצים ומאמן במחלקת הנוער של ונקובר מה-MLS: "הכדורגל היה סוג של אבא"

one

החלוץ הוולשי הוותיק רוברט ארנשו הודיע הערב (חמישי) על פרישה מכדורגל בגיל 34. "תמיד פחדתי לראות את סוף הקריירה שלי ועכשיו כשזה הגיע אני עצוב", אמר ארנשו, שבעונה שעברה השתייך לוונקובר וויטקאפס מה-MLS והופיע גם בקבוצת המילואים של הקנדים.

ארנשו הוסיף: "ברמה מסוימת, הכדורגל היה סוג של אבא עבורי. הוא לימד אותי על החיים, על עבודה קשה ועל איך להיות מפוקס. הכדורגל לימד אותי להיות גבר על המגרש ומחוצה לו ולהיות אדם טוב יותר".

שחקן מכבי תל אביב רוברט ארנשו. ברני ארדוב
עזר לצהובים בריצה לאליפות. ארנשו/ברני ארדוב

ארנשו הוא השחקן היחיד אי פעם שכבש שלושער במשחק פרמיירליג, במשחק צ'מפיונשיפ, במשחק ליגה ראשונה, ליגה שנייה, גביע הליגה האנגלי, הגביע האנגלי ובמשחק בינלאומי במדי נבחרתו. הוא נולד בזמביה, אך הגיע לוויילס בגיל צעיר. הופעת הבכורה שלו במדי הנבחרת הייתה מול גרמניה ב-2002 ובסך הכול, הוא שיחק 59 פעמים בנבחרת וכבש 16 שערים.

ארנשו החל את הקריירה המקצוענית בקרדיף סיטי, שם הפך לכוכב גדול ועזר לקבוצה לטפס מהליגה הרביעית בטיבה בממלכה לשנייה. לאחר מכן נדד לווסט ברומיץ', נוריץ', דרבי, נוטינגהאם ובחזרה לקרדיף, לפני שבתחילת עונת 2012 הפך לאחד השחקנים הראשונים שג'ורדי קרויף הביא למכבי תל אביב.

תחת אוסקר גרסיה הוא כבש עבור הצהובים שני שערי ניצחון, מול מ.ס. אשדוד ומול מכבי נתניה, שסייעו למכבי תל אביב בריצה שלה לאליפות, אולם מעבר לכך לא תרם יותר מדי. לאחר מבצע "עמוד ענן", בינואר 2013, הוא עזב את הצהובים ועבר לטורונטו ומשם לבלקפול, שיקגו פייר ו-ונקובר. כעת, לאחר הפרישה, הוא ישמש כמאמן החלוצים של הווייטקאפס וכמאמן הקבוצה עד גיל 14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully