וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ארלס בארקלי: "פיטורי בלאט לא הוגנים, לברון לא נתן לו כבוד"

אגדת העבר דיבר בפודקאסט של ביל סימונס: "זה כמו שבמיאמי האשימו את כריס בוש וספולסטרה בכל דבר. אין שום סיכוי שבלאט יגיע מרוסיה ויהיה קשוח מול לברון, אבל גם הוא אשם במצב"

מערכת וואלה

הכל שטויות נפרדת מדיוויד בלאט

טיירון לו הפך הלילה (בין רביעי לחמישי) למאמן המזרח באולסטאר, תפקיד אותו אמור היה למלא דיוויד בלאט, שפוטר לפני שישה ימים מקליבלנד. הפיטורים הבלתי צפויים ממשיכים להעסיק ללא הרף את התקשורת האמריקאית ובפודקאסט שלו, אירח ביל סימונס, עיתונאי הספורט הבכיר בארצות הברית, את אגדת ה-NBA לשעבר צ'ארלס בארקלי, שכהרגלו, לא היסס לומר את אשר על ליבו.

בארקלי הבהיר: "לא הגיע לבלאט להיות מפוטר. זה היה מאוד לא הוגן. לברון, קיירי ודיוויד בלאט אשמים באותה מידה. הם הפכו את קווין לאב לשחקן חד ממדי. הוא שחקן פוסט נהדר וזה מזכיר לי את מה שקרה בעונה הראשונה במיאמי, בה לא השתמשו כמו שצריך בכריס בוש, אז האשימו אותו בכל הבעיות. זה פשוט לא השפיע אז, כי לברון היה כל כך טוב ולדוויין וייד עוד היה קצת מה לתת. הם האשימו גם את ספולסטרה בכל הדברים. כל העונה כולם שאלו מתי פאט ריילי מתחיל לאמן במקומו".

הפורוורד האגדי הוסיף: "אם אני לברון או קיירי, הייתי הולך ללאב ואומר לו שאני אתן לו את הכדור בעשר ההתקפות הבאות. אני הייתי אומר את זה לשחקנים ששיחקתי איתם ורציתי להכניס לעניינים. קווין לאב לא הפך לשחקן חלש מאז שהוא הגיע לקליבלנד, פשוט לא משתמשים בו כמו שצריך. בלאט אשם בזה שקווין לאב נתקע בפינה ולא מקבל את הכדור איפה שהוא אוהב, אבל לברון וקיירי לא מנסים בכלל ללכת אליו, לא מנסים להביא אליו את הכדור".

על היחסים בין לברון לבלאט אמר בארקלי: "לברון לא נתן לבלאט כבוד מהרגע הראשון, הוא היה צריך לעשות עבודה טובה יותר. הוא היה מאוד חסר נימוס כלפיו כל הזמן של בלאט בקליבלנד. הוא שחקן שקשה לאמן, אבל כל השחקנים הגדולים כאלה, כי הם רוצים לעשות את הדברים בדרך שלהם ואין שום סיכוי שבלאט יגיע כל הדרך מרוסיה ויצליח להפחיד את לברון ברמה כזו שהוא יוכל לאמן אותו. צריך להיות קשוח מול לברון".

צ'ארלס בארקלי בקרב פלויד מייוות'ר נגד מני פאקיאו. GettyImages
תמיד יש לו מה להגיד. בארקלי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully