וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי באוסטרליה: אנדי מארי ומילוש ראוניץ' בקרב על הגמר

הבריטי ינסה לשפר את מאזן ה-3:3 מול הקנדי והסרבים האדירים ולעלות לגמר חמישי בגרנד סלאם הראשון של השנה. ראוניץ' ינסה להפתיע ולעלות לגמר גרנד סלאם ראשון (שישי, 10:30, ספ' 1 ו-HD)

הטניסאי הבריטי אנדי מארי. AP
מחפש עוד גמר במלבורן. מארי/AP

אחרי חצי הגמר הראשון והנהדר בו ניצח נובאק דג'וקוביץ' את רוג'ר פדרר, יתקיים מחר (שישי, 10:30, יורוספורט ו-HD) חצי הגמר השני. אנדי מארי, המדורג שני בעולם, ישחק מול מילוש ראוניץ' הקנדי, המדורג במקום ה-14. זה יהיה המפגש השביעי אי פעם בין השניים, כשהמאזן ביניהם עומד על שלושה ניצחונות לכל אחד. הבריטי ניצח בשני המפגשים האחרונים ובמפגש היחיד ביניהם שנערך בטורניר גרנד סלאם (אליפות ארה"ב ב-2012) וינסה להשיג עוד ניצחון כדי לעלות לגמר גרנד סלאם תשיעי בקריירה שלו וחמישי באליפות אוסטרליה.

מארי הגיע לגמר במלבורן ב-2010, 2011, 2013 ו-2015, אבל לא הצליח לזכות בטורניר כשהוא מפסיד במשחקי הגמר לרוג'ר פדרר ושלוש פעמים לנובאק דג'וקוביץ'. מנגד, מילוש ראוניץ' לא עבר מעולם את חצי הגמר בטורניר גרנד סלאם כשגם למעמד הזה הגיע פעם אחת בלבד, בווימבלדון 2014, אז הפסיד 6:4, 6:4, 6:4 לרוג'ר פדרר, שהפסיד בעצמו בגמר לדג'וקוביץ'. ראוניץ' נראה נהדר בטורניר עד כה והצליח לעבור את סטן ואוורינקה בשמינית הגמר עם ניצחון גדול בחמש מערכות, אותה גיבה בניצחון מרשים גם מול גאל מונפיס. ראוניץ' ממשיך להסתמך על ההגשות האדירות שלו, והוא הגיש את הסרב השני המהיר ביותר בטורניר עד כה עם 234 קמ"ש, אבל לכך הוא הוסיף שיפור ניכר בתנועה ובשלל נושאים נוספים שהופכים אותו למסוכן ביותר.

מילוש ראוניץ' טניסאי קנדי. רויטרס
יצליח לעלות לגמר גרנד סלאם ראשון בקריירה? ראוניץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully